loading...
آموزشگاه موسیقی کرج
آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 115 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (1)

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج کلیک نمایید

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدریس گیتار پاپ  – کلاسیک – آکوستیک – فلامینگو – الکتریک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ویلن -  کمانچه . پیانو – ارگ و  کیبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه ۴ -  واحد ۱۱

پست الکترونیک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

من باور می كنم و شما هم باور كنید؛ صبحی دگر دمیده، هرچند این صبح آنچنان آموزشگاه موسیقی کرج ابریست كه انسان را به عصیان علیه انسان و خدا وامیدارد.

در هیچ دوره ای از آموزشگاه موسیقی کرج تاریخ موسیقی ایران، دوره ای را نمی توان یافت كه اینچنین در سرزمینی كمانچه نوازی از ایلات و عشایر، روستاها گرفته تا شهرهای آن، مانند یك بیماری مُسری همه مردم را گرفتار كند. این بیماری، بیماری عشق است.

آموزشگاه موسیقی کرج
ای مردم، ای جوانان، سپاس گوی جاری شدن ذوق و خلاقیت و عشق در سرزمین تان باشید كه پیوسته، صدای كمانچه از هر خانه شما را به آموزشگاه موسیقی کرج مهر می نوازد.
هنر و موسیقی تبلور آموزشگاه موسیقی کرج رشد، شكوفایی و جاری بودن خلاقیت در روح و روان یك ملت است كه پیوسته مانند رود سِیمَره جاریست؛ كم آب می شود ولی هرگز نمی خشكد.
نباید كه یزدان چو خواندت به پیش آموزشگاه موسیقی کرج روان تو شرم آرد از كار خویش

هنرمندان از آنچنان مناعت طبع، آموزشگاه موسیقی کرج سرفرازی و غروری برخوردارند كه خود را فرمانروای سرزمین خود می دانند. نگذارید مشكلات اقتصادی و اجتماعی ،این امیران بالقوه را زمین گیر كند.
این شوق 5/5 صبح مرا واداشت تا دست به قلم ببرم و این آموزشگاه موسیقی کرج چند خط را برای ایشان و جوانان سرزمین نخبه پرور لرستان و همه زاگرس نشینان بنویسم.
ضمن تبریك صمیمانه آموزشگاه موسیقی کرج به حسن سالم و سپاس از اقدام و انتخاب مسئولان محترم فرهنگی استان لرستان، شنیدن این خبر مرا كه عمری كمانچه می نوازم و خود را مدیون استادان هم استانی ام از جمله خانواده سالم می دانم؛ آنچنان به شوق آورد كه دو روز، ذهن مرا به خود مشغول كرد.

کلمات کلیدی: آشنایی با ساز کمانچه,تاریخچه ساز کمانچه,کمانچه ساز زهی,ساختمان ساز کمانچه آموزشگاه موسیقی کرج

بیمارگونه می شود ولی آموزشگاه موسیقی کرج با دلیری و سرفرازی، سلامت خود را باز می یابد؛ همانطور كه رود سِزار، گاه گِل آلود می شود و گاه زلال؛ به زلالی چشمان كبك كوهی.

در آموزشگاه موسیقی کرج خاتمه باز هم سپاس عمیق خود را از مسئولان برگزاری این مراسم بر زبان و بر قلم می آورم.
استعدادیابی، پرورش و باروری و مراقبت، پیوسته از هنر و هنرمندان به گردن شماست؛ آنچه تا به امروز سربلندی موسیقی كشور و منطقه را موجب گردیده، كه حسن سالم آموزشگاه موسیقی کرج نمونه كوچكی از آن است. اگر انصاف دهیم حمایت خانواده ها و فرهنگ دوستان بوده است؛ كه بی هیچ حمایت دولتی، سرفرازی موسیقی كشور را موجب گردیده اند.

نگاهی آموزشگاه موسیقی کرج بر ساز اصیل کمانچه|آشنایی با ساز کمانچه
ای مسئولان فرهنگی و اجتماعی كه برای دوره ای بعنوان متولّی و نگاهبان آموزشگاه موسیقی کرج شكوفایی هنر این سرزمین منصوب می شوید، نگذارید حاصل تلاش این عزیزان كه از آسمان می رسد مثل گَرد خرمن، باد به یغمایش برَد.

عشق مُسریست و هیچ وسیله را بهتر از موسیقی نمی توان یافت كه آتش عشق بر جان یك ملت بزند. سرچشمه و زایشگاه مهر، عشق، ایمان، مذهب، خلاقیت و موسیقی، همه و همه در جایگاهی از جسم این اشرف مخلوقات نهفته است كه یكی آنرا در نیمكره راست مغز و یكی در قلب انسان و آموزشگاه موسیقی کرج یكی در روح و روان بشر می دانند. ولی هرجا كه باشد، سرچشمه اش مكان و نیروی درونی برتر است كه به دلیل تقدس، عظمت و شكوهشان همه آنرا در آسمانها جستجو می كنند.

با آموزشگاه موسیقی کرج سپاس فراوان برای افتخار آفرینی كمانچه نوازان لرستان


به آموزشگاه موسیقی کرج گزارش سایت خانه موسیقی، علی اکبر شکارچی ، نوازنده کمانچه و عضو هیئت مدیره کانون نوازندگان سنتی یادداشتی پیرامون تجلیل از یکی از نوازندگان کمانچه استان لرستان نوشته و این موفقیت را به وی تبریک گفته است. در ادامه یادداشت علی اکبر شکارچی آمده است:
مولانا می فرماید آموزشگاه موسیقی کرج :
فردوسی: مسئولیت و وظیفه هر انسان در هر پست و مقامی را در یك بیت تمام آموزشگاه موسیقی کرج كرده است :

صبح دگر، خلاقیت است و خلاقیت جلوه ای از عشق، كه صبح شما را با تصویری، صدایی آموزشگاه موسیقی کرجیا كلامی جدید پر شوق و پر امید، روشن می كند.
تلفنی باخبر شدم در یك گردهمایی با حضور : هنرمندان، هنردوستان، خبرنگاران، استاندار، فرماندار، امام جمعه لرستان، طی مراسمی از نخبه گان استان در هر رشته هنری تجلیل به عمل آورده اند. در رشته موسیقی در تكنوازی كمانچه، آقای حسن سالم نوه خلف استاد برجسته كمانچه، همت علی سالم و فرزند استاد زمانه، زنده یاد حسین سالم، به عنوان آموزشگاه موسیقی کرج جوان برتر، انتخاب و از ایشان تجلیل گردید.




بهترین فریادرس و امن ترین پناهگاه در شرایط سخت، همیشه موسیقی بوده است. شما به خواستگاه كلیه ترانه های سرزمین تان نگاه كنید؛ آموزشگاه موسیقی کرج هیچ نغمه و ترانه ای نیست كه برای بهتر زیستن و برای بهتر عبور كردن انسان از مشكلات خلق نشده باشد.
موسیقی را فقط وسیله تفریح و خوشگذرانی های زودگذر ندانید آموزشگاه موسیقی کرج كه هر ندای جدید پیامی است از آسمان كه هر نوازنده با روح و روان خود آنرا به گوش و جان تشنه شما می رساند.

بر جِه ز خواب و بنگر صبحی دگر دمیده آموزشگاه موسیقی کرج جویان و پای كوبان از آسمان رسیده
همچنین اینجانب ،خود و كلیه كمانچه نوازان لرستان و ایران را در شادمانی انتخاب \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"حسن سالم\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" شریك می دانم؛ باز هم می دانم حسن سالم هم آموزشگاه موسیقی کرج همانطور كه خود بر زبان آوردند، موفقیت خود را مدیون همه كمانچه نوازان سرزمین خود می داند و سپاس گویان قدرشناس خانواده موسیقی كشورش بوده و خواهد بود.
هنر و موسیقی تبلوُر رشد، شكوفایی و جاری بودن خلاقیت در روح آموزشگاه موسیقی کرج و روان یك ملت است كه پیوسته مانند رود سِیمَره جاریست؛ كم آب می شود ولی هرگز نمی خشكد. این خلاقیت مدام به گُل می نشیند و می پژمُرد همانطور كه رود كشكان بی مهابا گاه آرام و گاه خروشان می رود.

من چه بگویم؟ هرچه بگویم شما می دانید، من از چه تعریف كنم؟ از كمانچه نوازان، سُرنا و دُهُل نوازان ، خوانندگان، شاعران، نویسندگان، داستان سرایان،فیلم سازان، عكاسان، بازیگران تئاتر، پژوهشگران، سازندگان كمانچه و سُرنا، شما همه و همه را در این سرزمین نخبه پرور برای رشد و شكوفایی یك ملت به آموزشگاه موسیقی کرج القوه در اختیار دارید. كه حسن سالم قطره ایست در دریای مرواریدگون سرزمینمان.

برچسب ها تاریخچه کمانچه ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 376
  • بازدید کلی : 8,847