loading...
آموزشگاه موسیقی کرج
آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 116 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (1)

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج کلیک نمایید

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدریس گیتار پاپ  – کلاسیک – آکوستیک – فلامینگو – الکتریک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ویلن -  کمانچه . پیانو – ارگ و  کیبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه ۴ -  واحد ۱۱

پست الکترونیک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

من باور می كنم و شما هم باور كنید؛ صبحی دگر دمیده، هرچند این صبح آنچنان آموزشگاه موسیقی کرج ابریست كه انسان را به عصیان علیه انسان و خدا وامیدارد.

در هیچ دوره ای از آموزشگاه موسیقی کرج تاریخ موسیقی ایران، دوره ای را نمی توان یافت كه اینچنین در سرزمینی كمانچه نوازی از ایلات و عشایر، روستاها گرفته تا شهرهای آن، مانند یك بیماری مُسری همه مردم را گرفتار كند. این بیماری، بیماری عشق است.

آموزشگاه موسیقی کرج
ای مردم، ای جوانان، سپاس گوی جاری شدن ذوق و خلاقیت و عشق در سرزمین تان باشید كه پیوسته، صدای كمانچه از هر خانه شما را به آموزشگاه موسیقی کرج مهر می نوازد.
هنر و موسیقی تبلور آموزشگاه موسیقی کرج رشد، شكوفایی و جاری بودن خلاقیت در روح و روان یك ملت است كه پیوسته مانند رود سِیمَره جاریست؛ كم آب می شود ولی هرگز نمی خشكد.
نباید كه یزدان چو خواندت به پیش آموزشگاه موسیقی کرج روان تو شرم آرد از كار خویش

هنرمندان از آنچنان مناعت طبع، آموزشگاه موسیقی کرج سرفرازی و غروری برخوردارند كه خود را فرمانروای سرزمین خود می دانند. نگذارید مشكلات اقتصادی و اجتماعی ،این امیران بالقوه را زمین گیر كند.
این شوق 5/5 صبح مرا واداشت تا دست به قلم ببرم و این آموزشگاه موسیقی کرج چند خط را برای ایشان و جوانان سرزمین نخبه پرور لرستان و همه زاگرس نشینان بنویسم.
ضمن تبریك صمیمانه آموزشگاه موسیقی کرج به حسن سالم و سپاس از اقدام و انتخاب مسئولان محترم فرهنگی استان لرستان، شنیدن این خبر مرا كه عمری كمانچه می نوازم و خود را مدیون استادان هم استانی ام از جمله خانواده سالم می دانم؛ آنچنان به شوق آورد كه دو روز، ذهن مرا به خود مشغول كرد.

کلمات کلیدی: آشنایی با ساز کمانچه,تاریخچه ساز کمانچه,کمانچه ساز زهی,ساختمان ساز کمانچه آموزشگاه موسیقی کرج

بیمارگونه می شود ولی آموزشگاه موسیقی کرج با دلیری و سرفرازی، سلامت خود را باز می یابد؛ همانطور كه رود سِزار، گاه گِل آلود می شود و گاه زلال؛ به زلالی چشمان كبك كوهی.

در آموزشگاه موسیقی کرج خاتمه باز هم سپاس عمیق خود را از مسئولان برگزاری این مراسم بر زبان و بر قلم می آورم.
استعدادیابی، پرورش و باروری و مراقبت، پیوسته از هنر و هنرمندان به گردن شماست؛ آنچه تا به امروز سربلندی موسیقی كشور و منطقه را موجب گردیده، كه حسن سالم آموزشگاه موسیقی کرج نمونه كوچكی از آن است. اگر انصاف دهیم حمایت خانواده ها و فرهنگ دوستان بوده است؛ كه بی هیچ حمایت دولتی، سرفرازی موسیقی كشور را موجب گردیده اند.

نگاهی آموزشگاه موسیقی کرج بر ساز اصیل کمانچه|آشنایی با ساز کمانچه
ای مسئولان فرهنگی و اجتماعی كه برای دوره ای بعنوان متولّی و نگاهبان آموزشگاه موسیقی کرج شكوفایی هنر این سرزمین منصوب می شوید، نگذارید حاصل تلاش این عزیزان كه از آسمان می رسد مثل گَرد خرمن، باد به یغمایش برَد.

عشق مُسریست و هیچ وسیله را بهتر از موسیقی نمی توان یافت كه آتش عشق بر جان یك ملت بزند. سرچشمه و زایشگاه مهر، عشق، ایمان، مذهب، خلاقیت و موسیقی، همه و همه در جایگاهی از جسم این اشرف مخلوقات نهفته است كه یكی آنرا در نیمكره راست مغز و یكی در قلب انسان و آموزشگاه موسیقی کرج یكی در روح و روان بشر می دانند. ولی هرجا كه باشد، سرچشمه اش مكان و نیروی درونی برتر است كه به دلیل تقدس، عظمت و شكوهشان همه آنرا در آسمانها جستجو می كنند.

با آموزشگاه موسیقی کرج سپاس فراوان برای افتخار آفرینی كمانچه نوازان لرستان


به آموزشگاه موسیقی کرج گزارش سایت خانه موسیقی، علی اکبر شکارچی ، نوازنده کمانچه و عضو هیئت مدیره کانون نوازندگان سنتی یادداشتی پیرامون تجلیل از یکی از نوازندگان کمانچه استان لرستان نوشته و این موفقیت را به وی تبریک گفته است. در ادامه یادداشت علی اکبر شکارچی آمده است:
مولانا می فرماید آموزشگاه موسیقی کرج :
فردوسی: مسئولیت و وظیفه هر انسان در هر پست و مقامی را در یك بیت تمام آموزشگاه موسیقی کرج كرده است :

صبح دگر، خلاقیت است و خلاقیت جلوه ای از عشق، كه صبح شما را با تصویری، صدایی آموزشگاه موسیقی کرجیا كلامی جدید پر شوق و پر امید، روشن می كند.
تلفنی باخبر شدم در یك گردهمایی با حضور : هنرمندان، هنردوستان، خبرنگاران، استاندار، فرماندار، امام جمعه لرستان، طی مراسمی از نخبه گان استان در هر رشته هنری تجلیل به عمل آورده اند. در رشته موسیقی در تكنوازی كمانچه، آقای حسن سالم نوه خلف استاد برجسته كمانچه، همت علی سالم و فرزند استاد زمانه، زنده یاد حسین سالم، به عنوان آموزشگاه موسیقی کرج جوان برتر، انتخاب و از ایشان تجلیل گردید.




بهترین فریادرس و امن ترین پناهگاه در شرایط سخت، همیشه موسیقی بوده است. شما به خواستگاه كلیه ترانه های سرزمین تان نگاه كنید؛ آموزشگاه موسیقی کرج هیچ نغمه و ترانه ای نیست كه برای بهتر زیستن و برای بهتر عبور كردن انسان از مشكلات خلق نشده باشد.
موسیقی را فقط وسیله تفریح و خوشگذرانی های زودگذر ندانید آموزشگاه موسیقی کرج كه هر ندای جدید پیامی است از آسمان كه هر نوازنده با روح و روان خود آنرا به گوش و جان تشنه شما می رساند.

بر جِه ز خواب و بنگر صبحی دگر دمیده آموزشگاه موسیقی کرج جویان و پای كوبان از آسمان رسیده
همچنین اینجانب ،خود و كلیه كمانچه نوازان لرستان و ایران را در شادمانی انتخاب \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"حسن سالم\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" شریك می دانم؛ باز هم می دانم حسن سالم هم آموزشگاه موسیقی کرج همانطور كه خود بر زبان آوردند، موفقیت خود را مدیون همه كمانچه نوازان سرزمین خود می داند و سپاس گویان قدرشناس خانواده موسیقی كشورش بوده و خواهد بود.
هنر و موسیقی تبلوُر رشد، شكوفایی و جاری بودن خلاقیت در روح آموزشگاه موسیقی کرج و روان یك ملت است كه پیوسته مانند رود سِیمَره جاریست؛ كم آب می شود ولی هرگز نمی خشكد. این خلاقیت مدام به گُل می نشیند و می پژمُرد همانطور كه رود كشكان بی مهابا گاه آرام و گاه خروشان می رود.

من چه بگویم؟ هرچه بگویم شما می دانید، من از چه تعریف كنم؟ از كمانچه نوازان، سُرنا و دُهُل نوازان ، خوانندگان، شاعران، نویسندگان، داستان سرایان،فیلم سازان، عكاسان، بازیگران تئاتر، پژوهشگران، سازندگان كمانچه و سُرنا، شما همه و همه را در این سرزمین نخبه پرور برای رشد و شكوفایی یك ملت به آموزشگاه موسیقی کرج القوه در اختیار دارید. كه حسن سالم قطره ایست در دریای مرواریدگون سرزمینمان.

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 121 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج کلیک نمایید

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدریس گیتار پاپ  – کلاسیک – آکوستیک – فلامینگو – الکتریک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ویلن -  کمانچه . پیانو – ارگ و  کیبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه ۴ -  واحد ۱۱

پست الکترونیک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

سامانه پیامک  : 


شروین کوهساری/ مجله موسیقی ملودی: اغلب انسان ها با گوش دادن به نوای موسیقی غرق لذت می‏شوند، بی آن که متوجه تغییرات ذهنی، جسمی و روانی ناشی از آن باشند.اما حقیقت امر این است که در سال‏های اخیر مشخص شده، موسیقی موجب ایجاد تغییرات فیزیکی و روحی قابل ملاحظه‏ای در افراد می‏گردد و بر همین مبنا امروزه در جهان با موضوع و مفهوم جدیدی در حیطه ی روش‏های روان درمانی به نام موسیقی درمانی مواجه‏ایم که بر پایه ی آن تحقیقات علمی گسترده‏ای آموزشگاه موسیقی کرج بر اثر بخشیِ درمان با موسیقی بر افرادی که دچار مشکلات جسمی و ناراحتی‏های روانی هستند ،صورت پذیرفته است.
musictherapy1 مقاله: همه چیز درباره موسیقی آموزشگاه موسیقی کرج درمانی بخش اول
موسیقی درمانی چیست ؟ آموزشگاه موسیقی کرج
در سال ۱۹۵۰ انجمن جهانی موسیقی درمانی تاسیس شد و در سال ۱۹۷۱ انجمن موسیقی درمانی آمریکا (AAMT) به صورت رسمی آغاز به کار کرد. در سال ۱۹۸۵ فدراسیون جهانی موسیقی درمانی در سطح بین المللی به ثبت رسید و اینچنین بود که این هنر و دانش پزشکی در آموزشگاه موسیقی کرج کنار یکدیگر و به صورت جدی و با هدف واحدِ کمک به بیماران ، فعالیت خود را جنبه ی رسمی و جهانی بخشیدند.
برای مثال شنیدن موسیقی های آرام منجر به کاهش ضربان قلب شده و از تنش و فشار روانی می‏کاهد. در این زمینه موسیقی درمانگر بریتانیایی به نام پُل نیوهام معتقد است «موسیقی یک دستگاه، تنظیم ضربان قلب بوده و منجر به تقویت عضلات قلب و انبساط ریه‏ها می‏گردد.همچنین آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی قادر است فشار خون را تغییر دهد و همان طوری که سر و صدای زیاد ممکن است باعث افزایش فشار خون تا ۱۰% شود «مکانیسم احتمالی ترشح آدرنالین و نورآدرنالین می‏باشد» آزمایشات نشان داده‏اند که فشار خون دیاستولیک و سیستولیک می‏تواند در جلسات موسیقی درمانی به تدریج کاهش یابند.
در کل بازنگری تاریخ نشان می‏دهد آموزشگاه موسیقی کرج که تمدن ها و فرهنگ های مختلف دارای موسیقی منحصر به خود بوده و در هر برهه‏ ی تاریخی از این هنر جهت درمان بیماری‏های جسمی و ناراحتی‏های روانی سود جسته اند.
شروین کوهساری/ مجله موسیقی ملودی: اغلب انسان ها با گوش دادن به نوای موسیقی غرق لذت می‏شوند، بی آن که متوجه تغییرات ذهنی، جسمی و روانی ناشی از آن باشند.اما حقیقت امر این است که در سال‏های اخیر مشخص شده، موسیقی موجب ایجاد تغییرات فیزیکی و روحی قابل ملاحظه‏ای در افراد می‏گردد و بر همین مبنا امروزه در جهان با موضوع و مفهوم جدیدی در حیطه ی روش‏های روان درمانی به آموزشگاه موسیقی کرج نام موسیقی درمانی مواجه‏ایم که بر پایه ی آن تحقیقات علمی گسترده‏ای بر اثر بخشیِ درمان با موسیقی بر افرادی که دچار مشکلات جسمی و ناراحتی‏های روانی هستند ،صورت پذیرفته است.

تأثیر موسیقی بر روحیات و فکر انسان از هزاران سال پیش مطرح بوده است و بررسی آثار باستانی به جا مانده از مناطق گوناگون جهان بر این واقعیت تأکید می کند که موسیقی ریشه در اعماق تاریخ دارد. به عنوان مثال بنا به روایات تاریخی، عبرانیان دارای موسیقی خاص خود بوده‏اند به طوری که در تورات نیز از نبل و هینور که دو آلت موسیقی رسمی بوده‏اند یاد شده است . در چین باستان از موسیقی به عنوان جوهر نظام جهان و عنصر متعادل کننده بین آموزشگاه موسیقی کرج زمین و سماوات نام برده شده است. مردمان مصر کهن نیز معتقد بودند که خدا دنیا را با علامتِ دست خلق کرده که این علامات شامل یک فاصله موسیقی با ترکیب صوتی خاصِ خود می باشد.
در آموزشگاه موسیقی کرج کل بازنگری تاریخ نشان می‏دهد که تمدن ها و فرهنگ های مختلف دارای موسیقی منحصر به خود بوده و در هر برهه‏ ی تاریخی از این هنر جهت درمان بیماری‏های جسمی و ناراحتی‏های روانی سود جسته اند.
در بررسی‏های علمی مشخص شده است که شنیدن موسیقی با تغییرات ضربان قلب، نبض و آموزشگاه موسیقی کرجفشار خون همراه می‏گردد، به شکلی که ضربان قلب انسان با اصوات موسیقایی هماهنگ گشته در مقابل فرکانس، ضرب و شدت صدا واکنش نشان داده، دچار افزایش یا کاهش می‏گردد.
با این که تلفیق موسیقی و روان‏شناسی از ابتکارات دانشمندان جدید است اما ‌چنین ایده‏ای از دیرباز در تمدن‏های بشری وجود داشته است. نکته جالب توجه این بوده که در روایت های تاریخی اولین مدارک مربوط به استفاده از موسیقی در درمان مشکلات روحی به استفاده حضرت داود برای درمان شائول (اولین پادشاه بنی اسرائیل) برمی‏گردد، که بنا به مستندات تاریخی حضرت داود با استفاده از نواختن چنگ و آواز قادر به کاهش یا درمان غمگینی، نومیدی و افسردگی شائول گردید . پیشینه ی استفاده از موسیقی به عنوان یکی از روش های درمانی به زمان ارسطو و افلاطون باز می‌گردد. افلاطون درباره تاثیر موسیقی گفته‌است :«موسیقی برای ادامه زندگی بشر ضروری است. شما ثقیل‌ترین روح آموزشگاه موسیقی کرج را در اختیار من بگذارید من قادرم که به نیروی موسیقی سنگینی و کدورت دوران را از وی زدوده و مردی هوشمند و سلحشور به شما تحویل دهم»
موسیقی درمانی و شنیدن آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی به عنوان عامل التیام بخش و شافی جان‌ها قدمتی به درازای تاریخ دارد و از هزاره ی پیشین در نگرش‌های شرقی و هم غربی مورد توجه بوده‌است» پورسینا
از آن دوران به بعد موسیقی نیز به عنوان یک عامل بهبود دهنده، کم و بیش مورد استفاده قرار می گرفت. اما در قرن بیستم این موضوع به صورت جدی تری بررسی شد و در زمان جنگ جهانی آموزشگاه موسیقی کرج اول از موسیقی برای بهبود وضعیت روحی مصدومین استفاده شد و به تدریج این شاخه ی درمانی تکامل یافت به طوری که در سال ۱۹۴۴ اولین برنامه آموزش موسیقی درمانی در دانشگاه میشگان ایالات متحده برگزار گردید.

فرایند و تاثیر موسیقی بر بهداشت جسمانی و روانی: اثر بخشی طبی آموزشگاه موسیقی کرج و روان پزشکی
«موسیقی درمانی و شنیدن موسیقی به عنوان آموزشگاه موسیقی کرج عامل التیام بخش و شافی جان‌ها قدمتی به درازای تاریخ دارد و از هزاره ی پیشین در نگرش‌های شرقی و هم غربی مورد توجه بوده‌است» پورسینا
یک نکته جالب درخصوص تأثیرات آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی بر وضعیت جسمانی، ترشح آندرفین در پاسخ به شنیدن موسیقی خصوصاً هنگامی که اجرا به شکل زنده و توام با شعر و آواز است، می‏باشد.

تأثیر موسیقی بر روحیات و فکر انسان از هزاران سال پیش مطرح بوده است و بررسی آثار باستانی به جا مانده از مناطق گوناگون جهان بر این واقعیت تأکید می کند که موسیقی ریشه در اعماق تاریخ دارد. به عنوان مثال بنا به روایات تاریخی، عبرانیان دارای موسیقی خاص خود بوده‏اند به طوری که در تورات نیز از نبل و هینور که دو آلت موسیقی رسمی بوده‏اند یاد شده است . در چین باستان از موسیقی به عنوان جوهر نظام جهان و عنصر متعادل کننده بین زمین و سماوات نام برده شده است. مردمان مصر کهن نیز معتقد بودند که خدا دنیا را با علامتِ دست خلق کرده که این علامات شامل یک فاصله آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی با ترکیب صوتی خاصِ خود می باشد.
musictherapy مقاله: همه چیز درباره موسیقی درمانی آموزشگاه موسیقی کرج بخش اول
تاثیر موسیقی بر بدن انسان به اندازه ای است که امروزه در جهان جایگاه خاصی برای بهبود و درمان بسیاری از بیماری‌‌ها پیدا کرده است.موسیقی درمانی حاصل ترکیب علم روان‏شناسی و هنر موسیقی آموزشگاه موسیقی کرجاست و شامل شیوه ی حسی از طریق صدا برای مقاصد درمانی است که در ارتباط با مشکلات جسمانی (نظیر مشکلات گوارشی، آسم، آلرژی ها، انواع دردهای خفیف تا متوسط، کنترل ضربان قلب و تنفس و ….) و مشکلات روان شناختی (انواع افسردگی و اضطراب‏ها، مشکلات هیجانی و عاطفی و ….) به کار می‏رود.

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 107 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج کلیک نمایید

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج
 
بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدریس گیتار پاپ  – کلاسیک – آکوستیک – فلامینگو – الکتریک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ویلن -  کمانچه . پیانو – ارگ و  کیبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه ۴ -  واحد ۱۱

پست الکترونیک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

 

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج کلیک نمایید

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

ایده آموزش آنلاین موسیقی ایرانی، ایده ای نو در جهت رفع این مشکل است که علاقمندان به یادگیری موسیقی ایرانی که دسترسی به معلم ساز مورد علاقه خود را ندارند بتوانند از هر کجای دنیا با معلمین مجرب موسیقی ایرانی در ایران ارتباط مستقیم داشته باشند.چه بسا افرادی که با این روش موسیقی را آموزش دیده اند و می توانند ساز مورد علاقه خود را به صورت اصولی بنوازند.با توجه به نظرسنجی که از بازدید کنندگان سایت مشق عشق انجام پذیرفته آموزشگاه موسیقی کرج است 80 درصد کاربران آموزش آنلاین موسیقی ایرانی را مفید دانسته اند.


برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

کلاس های آنلاین مشق عشق، درست همانند یک کلاس ساز حضوری است با آموزشگاه موسیقی کرج این تفاوت که ارتباط هنر آموز و هنرجو از طریق اینترنت و دوربین می باشد.علاقمندان به یادگیری موسیقی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در یک جلسه کلاس آنلاین بصورت رایگان شرکت کنند.
برنامه درسی آموزش آموزشگاه موسیقی کرج آنلاین سازهای ایرانی مشق عشق برای هنرجویانی که امکان حضور در کلاس حضوری را ندارند طراحی شده است.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

بدون تردید بهترین و موثرترین راه یادگیری موسیقی،ارتباط مستقیم با استاد بصورت حضوری و مستمر می باشد.این روش از گذشته تا به امروز بی شک موثرترین روش آموزش موسیقی بوده است.اما در دنیای امروز با توجه به شرایط زندگی افراد و نیز برداشته شدن فواصل فیزیکی بواسطه حضور قدرتمند اینترنت، روش های جدیدی برای آموزش به طور عام بوجود آمده است.در گذشته هنرجوی مشتاق برای یادگیری یک قطعه موسیقی خاص و یا یک گوشه یا مقام و یا حتی یک ریتم جدید می بایست مسافتی را حتی درحد فواصل بین شهر یا کشور طی می کرد تا به مقصود خود برسد.اما امروزه با کمک تکنولوژی و صد البته دانش و هنر موسیقی می توان آموزشگاه موسیقی کرج مرزها را براحتی از میان برداشت و آرزوی یادگیری موسیقی را برای تمام افراد و در هر کجای دنیا برآورده کرد.

 برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 103 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

دوره های آموزش موسیقی کرج آموزش موسیقی به کودکان

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

 

برای دیدن سایت اموزشگاه موسیقی چکاوک کرج بر روی ادرس کلیک نمایید


http://musicchakavak.com

 

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدریس گیتار پاپ  – کلاسیک – آکوستیک – فلامینگو – الکتریک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ویلن -  کمانچه . پیانو – ارگ و  کیبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه ۴ -  واحد ۱۱

پست الکترونیک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

سامانه پیامک  :  ۱۰۰۰۲۶۳۲۵۵۸۹۸۶

آموزش موسيقي به كودك ، شامل يك برنامه آموزشي ست كه در آن آموزش موسیقی کرج موسيقي ، آواز ، سخنراني و بازي هاي متحرك بدني ، با شيوه اي مفرح و سرگرم كننده به كودك ارائه مي شود.تدريس موسيقي به كودكان ، يكي از مهم ترين شاخه هاي آموزش موسيقي ميباشد

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com


همچنین موسيقي مي تواند از جنبه روان درماني نيز در كودكان و آموزش موسیقی کرج بزرگسالان مورد برسي قرار گيرد

 

برای دیدن سایت اموزشگاه موسیقی چکاوک کرج بر روی ادرس کلیک نمایید
http://musicchakavak.com

شروع فراگيري موسيقي از سنين پايين ، مي تواند براي تمام افراد منفعت بزرگي به همراه داشته باشد. تجربه نشان مي دهد کودکانی که هنر موسیقی را از سنین خردسالی آموخته اند در مقاطع بالاتر در آموزش موسیقی کرج تحصيل موسيقي از دانش و مهارت بالاتری برخوردارند

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com


Picture آموزش موسیقی کرج
این پژوهش بیانگر این بود که ظاهرا آموزش موسیقی باعث تغییر آموزش موسیقی کرج بخشی از قشر مغز می شود که مسوول شنوایی در کودکان است، اما آیا ممکن است آموزش موسیقی درکودکی تاثیر گسترده تری بر مغز داشته باشد و نحوه تفکر و شناخت را تغییر دهد؟ بررسی فوق روی کودکان نشان داد حتی یک یا دو سال آموزش موسیقی براساس آزمایش هایی که تکانه های الکتریکی و مغناطیسی در مغز را ثبت می کنند، باعث تقویت حافظه و توجه می شود.

 

برای دیدن سایت اموزشگاه موسیقی چکاوک کرج بر روی ادرس کلیک نمایید
http://musicchakavak.com

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

بنابراین تصور بر این است که آموزش موسیقی (نه لزوما گوش دادن منفعل به موسیقی) بر توجه و حافظه اثر می 
پژوهش های اخیر نشان می دهد که میان آموزش موسیقی در دوران کودکی و تقویت برخی توانایی های ذهنی دیگر ارتباط محکمی وجود دارد.در یکی از این تحقیقات در موسسه موسیقی و ذهن در دانشگاه مک مستر در کانادا، پژوهشگران گروهی از کودکان در سنین پیش از مدرسه را که درس موسیقی آموزش موسیقی کرج می گرفتند با کودکانی که به کلاس موسیقی نمی رفتند،

 

برای دیدن سایت اموزشگاه موسیقی چکاوک کرج بر روی ادرس کلیک نمایید
http://musicchakavak.com

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

مورد مقایسه قرار دادند.کودکانی که آموزش موسیقی دیده بودند، پاسخ های مغزی قوی تری به شماری از آزمایش های تشخیص صدا نشان دادند

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 119 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی عکس بالا کلیک نمایید

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

 

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ  – کلاسيک – آکوستیک – فلامینگو – الکتریک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ويلن -  کمانچه . پيانو – ارگ و  کيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

سامانه پیامک  :  10002632558986

یکی به وسیله دمیدن (ورود هوا به سازدهنی) و یکی با کشیدن (خروج آموزشگاه موسیقی کرج هوا از سازدهنی)

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

 

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

http://musicchakavak.com


سازدهنی را در آموزشگاه موسیقی کرج دست چپ. میان شصت و انگشت اشاره به سمتی که شماره‌ها رو به بالا باشند قرار دهید.

شما می‌بینید که این ساز 10 سوراخ دارد که از شماره‌ی 1 تا شماره‌ 10 نامگذاری آموزشگاه موسیقی کرج شده‌اند.

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com
برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

در آموزشگاه موسیقی کرج ابتدا. شما برای صحیح قرار دادن لبها روی سوراخهای مورد نظر. نیاز به تمرکز زیادی دارید.
احساس ناراحتی در قرارگیری لبها تنها باعث اشتباهات بعدی خواهد آموزشگاه موسیقی کرج شد.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

هنگامی که تنفّس آموزشگاه موسیقی کرج می‌کنید. هوا از درون قفسه‌ی سینه‌ی شما. یعنی از دیافراگم بیرون می‌آید.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com
آن قدر با هارپ تمرین کنید تا درزگیری مناسب آموزشگاه موسیقی کرج بدون احساس ناراحتی در قرارگیری لبها در دور سوراخها را فرا گیرید
بنابراین. تنها با 10 آموزشگاه موسیقی کرج سوراخ مـی‌توانید 20 نت را در بازه‌ی سه اکتاو (Octave) پوشش دهید.
هرموقع ما گفتیم در هارپ بدمید. باید بدانید این کار آموزشگاه موسیقی کرج کمی قوی‌تر از دمیدن معمولی ا‌ست.
هرگاه لیزی ساز در دهان شما همانند لیزی یک ماهی قزل‌آلا شد. قرار آموزشگاه موسیقی کرج گیری ساز در دهانتان صحیح می‌باشد.
تأمّل کنید که قبل از به خواب آموزشگاه موسیقی کرج فـرورفتن. چگونه نفس می‌کشید. این تنفّس از دیافراگم است.
هرکدام از این سوراخها می‌توانند آموزشگاه موسیقی کرج دو نت متفاوت را ایجاد نمایند :
در ابتدا آموزشگاه موسیقی کرج :

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

هنگامی که در سوراخهای 1. 2 و 3؛ دم یا بازدم می‌کنید. زبانتان را در پایین دهان قرار دهید. آموزشگاه موسیقی کرج

گام نخست در نواختن سازدهنی آموزشگاه موسیقی کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

بیایید آموزشگاه موسیقی کرج در ابتدا به اکتاو پایینی نگاهی بیاندازیم.

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

حالا. کمی دهان را باز نموده؛ دهان و فک کاملاّ ریلکس. لبها مرطوب. سوراخهای 1. 2 و آموزشگاه موسیقی کرج3 را پوشش داده. و به آرامی بدمید.
اگر صدای نتها کمی ریش‌ریش و غیرطبیعی بود. احتمالاً دلیل‌اش این است که لبهای شما به طور مناسب درزگیری ننموده آموزشگاه موسیقی کرج و مقداری هوا از بالا یا پایین لبانتان خارج می‌شود.
تمام این نکات را هنگامی که سوراخهای 1. 2 و 3 را می‌کشید. آموزشگاه موسیقی کرج نیز در ذهن داشته باشید.
اجازه دهید لبها در حالت طبیعی روی سوراخها قرار آموزشگاه موسیقی کرج گیرند.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

شما متوجّه خواهید آموزشگاه موسیقی کرج شد حرکت دادن زبان به اطراف.باعث تغییر صدای نت می‌شود.
از این که یک نت را به صدا در آورید. بیایید بررسی کنیم یک سازدهنی چگونه کار آموزشگاه موسیقی کرج می‌کنند

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

 

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 173 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج

برای دیدن سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی عکس بالا کلیک نمایید

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ  – کلاسيک – آکوستیک – فلامینگو – الکتریک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ويلن -  کمانچه . پيانو – ارگ و  کيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

سامانه پیامک  : 

10002632558986

 

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

 

در آموزشگاه موسیقی کرج هنگام دمیدن در ساز با گفتن حرف (ت) هوا را به نی بفرستیم و همزمان با گرفتن یک نفس عمیق: یعنی دم گرفتن دم که با عمل پرشدن شکم از هوا و بازدم که هوا را به آرامی بدرون نی می‌فرستیم.
- تمرین تنفس شکمی (دیافراگمی) آموزشگاه موسیقی کرج بدون نی:
۴- پس آموزشگاه موسیقی کرج غیث

نی کامل‌ترین و ظریف‌ترین آموزشگاه موسیقی کرج آلات موسیقی، صدای انسان است و مؤثرترین لحن‌ ها در موسیقی، نوایی است که حنجره شخص خوش آواز برآید.
۲- اوج آموزشگاه موسیقی کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com
- روش تولید صدا در ساز نی آموزشگاه موسیقی کرج :
۲- حال یک نفس عمیق و آرام با بینی و هوا را داخل ریه‌ها بفرستیم به سمت آموزشگاه موسیقی کرج پایین که می‌تواند باعث پرشدن و به جلو رفتن شکم باشد. و این کار را مکرراً انجام دهیم تا اصطلاحاً ملکه ذهن شود در این تنفس قفسه سینه باید شل و راحت باشد و هیچ حرکتی ننماید و تنها حرکت قابل دیدن حرکت شکم باشد.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

چند آموزشگاه موسیقی کرج نکته کلیدی در نی نوازی
دهنه نی را به میل و راحتی هنرجو می‌تواند در سمت راست یا چپ دهان قرار داده و زبان در پشت دهانة نی و متمایل به عکس جهت قرار گرفتن نی چنان جای بگیرد که مانع ورود هوا به داخل ساز نگردد. آن سمت دهان را که نی در آن جای آموزشگاه موسیقی کرج گرفته با لبها کاملاً بپوشایند (ولی به راحتی نه سفتی) و طرف دیگر لب که آزاد و راحت و بدون تغییر شکل نگهدارید.

1- بم آموزشگاه موسیقی کرج

۳- غیث آموزشگاه موسیقی کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

صدای بم: (T) دهانة نی (سرفلزی یا طلقی) را در بین دو دندان جلو تکیه دهید (نیازی به فرو بردن سر نی در بینآموزشگاه موسیقی کرج دندانها نیست) کسانی که بین دو دندان فک بالا باز نیست می‌توانند از سرطلقی استفاده نمایند.

۱- شروع به خارج کردن هوا از محدوده شکم با عمل بازدم از ناحیه دهان اگر سخت بود می‌توانیم با حرکت آرام و نرمآموزشگاه موسیقی کرج دستها به عضلات شکم فشار بیاوریم و هوا را خارج نماییم.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

 

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

http://musicchakavak.com
ساز نی دارای چهار محدودة صوتی (رجیستر Register) : آموزشگاه موسیقی کرج

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 148 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ  – کلاسيک – آکوستیک – فلامینگو – الکتریک

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ويلن -  کمانچه . پيانو – ارگ و  کيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

برای دیدن روزمه کامل اساتید و دیدن سایر فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج به آدرس زیر مراجعه نمایید

musicchakavak.com

 

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

سامانه پیامک  :  10002632558986

 

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

کار برروی مهارت در خواندن نت را با در آموزشگاه موسیقی کرج اولویت قرار دادن تمرینات روزانه و اجرای چندمیزان از تمرینات جدید قطعات پیانو ، ادامه دهید

 

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


پیانو یکساز بزرگ و گرانبهاست . شما قبل آموزشگاه موسیقی کرج از اینکه برای نواختن قطعات بزگ و زیبا و بیشترتمرینات اون اماده بشید ، نیاز به دانستن یک سری از اطلاعات دارید . در این مقاله من میخواهم 5 راه موثر برای تقویت نوازندگی پیانو را به شما معرفی کنم .
2–انجام تمرینات آموزشگاه موسیقی کرج منظم
اگر شماهیچ مشکلی در خواندن نت های موسیقی آموزشگاه موسیقی کرج ندارید خیلی سریع میتوانید اهنگهای جدیدی رایاد بگیرید .
وقتی شمادر حال نواختن یک قطعه سونات از موتزارت هستید در حالی که هیچ چیز در باره زندگیاش نمیدانید ، نمیتوانید خود را در قالب شخصیت اصلی داستان قرار دهید و این نواختن با احساس درست را برای شما مشکل ترمیکند . آموزشگاه موسیقی کرج همه چیز در مورد اهنگساز مورد علاقه خود را یاد بگیرید و تلاش کنید که راه هایی برای نواختن اهنگهای اوهمانند خودش پیدا کنید .
3–مشخص کردن هدف واقعی هنگام آموزشگاه موسیقی کرج تمرین

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com


5–مطالعه آموزشگاه موسیقی کرج کردن نوشته های در مورد اهنگسازان
1 – یافتن یک معلم پیانوی واجد شرایط آموزشگاه موسیقی کرج


برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

 

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

اگر شمایک نوازنده پیانو هستید و به دنبال راهکارهایی برای تقویت نوازندگیتان میگردید ، مطالب زیر رو مطالعه کنید. آموزشگاه موسیقی کرج

تحت تاثیرگفته های افرادی گه به شما میگویند شما بهمعلم پیانو نیاز ندارید آموزشگاه موسیقی کرج قرار نگیرید ! من شدیدا به شما پیشنهاد میکنم که به دنبالیک معلم پیانوی واجد شرایط باشید ! چرا ؟ … نکته مهم همینجاست. با وجود یک معلم پیانو و اینکه مجبور به انجام دادن کاری باشید ، شما خیلی سریع تر و خیلی بهتر یادمیگیرید .
4–تقویت بینایی شما در آموزشگاه موسیقی کرج خواندن
وقتی درحال خواندن و تمرین کردن یک اهنگ هستید ، هدفتان را مشخص کنید . اهنگی که از همه لحاظ درست و علمی باشدپیدا کنید و دانش و مهارت خودتان را با اون هماهنگ کنید . برای مثال وقتی در حال مطالعه و آموزشگاه موسیقی کرج تمرین کتاب چرنی هستید ، هدفتان را مشخص کنید که مثلا هر روز یک صفحه راتمرین کنید . البته باید سطح کار و مهارت خودتان را در این میان در نظر داشتهباشید .

 

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.comهیچوقت زمانی که خسته هستید تمرین نکنید 
آموزشگاه موسیقی کرج ! چون در این هنگام شما تمرکز لازم برای تمریناتیکه سودمند باشد و باعث پیشرفت شود راندارید .

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 100 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج

 برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

دورهٔ آموزشگاه موسیقی کرج قاجار سیستم مقامی موسیقی ایرانی تبدیل به سیستم ردیف دستگاهی شد و جای مقام‌های چندگانه را هفت دستگاه و پنج آواز گرفت.


برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com
نوشتار اصلی: دستگاه (موسیقی) آموزشگاه موسیقی کرج
نگاره‌ای از زنی کمانچه‌نواز بر روی کاخ هشت‌بهشت اصفهان، از سال آموزشگاه موسیقی کرج ۱۶۶۹ م.
موسیقی سنتی ایرانی، شامل دستگاه‌ها، نغمه‌ها، و آوازها، از هزاران سال پیش از میلاد مسیح تا به امروز سینه به سینهآموزشگاه موسیقی کرج در متن مردم ایران جریان داشته، و آنچه دل‌نشین‌تر، ساده‌تر و قابل‌فهم تر بوده‌است امروز در دسترس است، بخش بزرگی از آسیای میانه، افغانستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، و یونان متأثر از این موسیقی است و هرکدام به سهم خود تأثیراتی در شکل گیری این موسیقی داشته‌اند، از موسیقی‌دان‌ها یا به عبارتی نوازندگان موسیقی در ایران باستان می‌توان به «باربد» و «نکیسا» اشاره کرد.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

 

دستگاه آموزشگاه موسیقی کرج

ردیف در واقع مجموعه‌ای از مثال‌های ملودیک آموزشگاه موسیقی کرج در موسیقی ایرانی است که تقریباً با واژهٔ رپرتوار در موسیقی غربی هم‌معنی است. یک مجموعهٔ ردیف، مجموعه مثال‌هایی موسیقایی از هر کدام از گوشه‌های یک دستگاه‌است که بیانگر نسبت نت‌های مورد استفاده در آن گوشه و حال و هوای احساسی آن است.
از اولین راویان ردیف می‌توان به خاندان فراهانی یعنی آقا علی اکبر فراهانی - میرزا عبدالله - آقاحسینقلی و... اشاره کرد. ردیف‌هایی که اکنون موجودند شامل ردیف میرزا عبدالله، ردیف آقاحسینقلی، ردیف ابوالحسن صبا، ردیف عالی علی اکبر شهنازی، ردیف موسی معروفی، ردیف دوامی، ردیف طاهرزاده، ردیف محمود کریمی، ردیف سعید هرمزی، ردیف مرتضی نی‌داوود و... هستند. امروزه، ردیف میرزا عبدالله، ردیف صبا، ردیف شهنازی و دوامی کاربری بیشتری دارند و بیشتر در مکاتب درس موسیقی آموزش آموزشگاه موسیقی کرج داده می‌شوند.
موسیقی ردیف دستگاهی امروز ایران از دورهٔ آقا علی‌اکبر فراهانی (نوازندهٔ تار دورهٔ ناصرالدین شاه) باقی مانده‌است. آقا علی اکبر فراهانی به‌واسطهٔ میرزا تقی خان فراهانی (امیر کبیر) برای نشر موسیقی ایرانی به دربار دعوت شد. سپس این موسیقی توسط آقا غلامحسین (برادر آقا علی‌اکبر) به دو پسر علی‌اکبرخان به نام‌های میرزا حسینقلی و میرزا عبدالله، آموخته شد و آنچه از موسیقی باستانی آموزشگاه موسیقی کرج ایران امروزه مورد استفاده‌تر و معروف‌تر است، دسته‌بندی موسیقی توسط این دو استاد در قالب مجموعه نواخته‌ها و آموزش هایشان است که به نام «ردیف موسیقی» نامیده می‌شود.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

هر دستگاه موسیقی ایرانی، توالی‌ای از پرده‌های مختلف موسیقی ایرانی است که انتخاب آن توالی حس و شور خاصی را به شنونده انتقال می‌دهد. هر دستگاه از تعداد بسیاری گوشه موسیقی تشکیل شده‌است و معمولاً بدین شیوه ارائه می‌شود که از درآمد دستگاه آغاز می‌کنند، به گوشهٔ اوج یا مخالف دستگاه در میانهٔ ارائه کار می‌رسند، سپس با فرود به گوشه‌های پایانی و ارائهٔ تصنیف و سپس رِنگی اجرای خود را به پایان می‌رسانند. موسیقی سنتی ایران شامل هفت دستگاه و پنج آموزشگاه موسیقی کرج آواز است. هفت دستگاه ردیف موسیقی سنتی ایرانی عبار

 

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 98 شنبه 07 دی 1392 نظرات (1)

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ  – کلاسيک – آکوستیک – فلامینگو – الکتریک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ويلن -  کمانچه . پيانو – ارگ و  کيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

سامانه پیامک  :  10002632558986

این نگاه به هنر و موسیقی به عنوان واپسین ملجأ، از آن زمان از مضامین مکرر اندیشه و هنر غرب بوده است. آنتوان روکانتن، قهرمان تهوع سارتر آموزشگاه موسیقی کرج در واپسین صحنه در یک کافه بر اصوات یک قطعه جَز، یله می‌دهد تا «فقط کمی وجود خودش را توجیه کند.» باری «بدون موسیقی، زندگی اشتباهی بیش نبود» تنها در چنین متنی واجد معنا است. 
چگونه می‌توان بر اضطراب و هراس و رنج بی‌معنایی زندگی فائق آمد؟ نخستین کتاب او با عنوان زایش تراژدی، از دامان موسیقی کندوکاوی بسیار آزاد و خیال‌پردازانه آموزشگاه موسیقی کرج در تاریخ یونان پیش از سقراط و نحوة مواجهة یونان باستان با معضل زندگی است. 

برای نیچه، آموزشگاه موسیقی کرج بنیادی‌ترین مسئله که از نخستین تا واپسین نوشته‌های او به نوعی قابل تعقیب است، آن است که چگونه می‌توان زندگی را موجه ساخت؟ 


نیچه می گوید : با کمـترین چیزی آموزشگاه موسیقی کرج می‌توان خوشبخت شد؛ آوای نی. بدون موسیقی،زندگی اشتباهی بیش نبود ...


برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

در سیطرة این مناسبات جدید تولید و مصرف موسیقی، همه چیز معنایی وارونه می‌یابد؛ اگر نیاکان ما در آناتی و احوالی به سراغ موسیقی می‌رفتند، اینک این موسیقی است که در همه آن و همه حال به سراغ ما می‌آید! یا حتی بگویم هجوم می‌آورد! آموزشگاه موسیقی کرج بی‌راه نیست اگر گفته شود اینک دیگر ما محکوم به شنیدن موسیقی هستیم! در تاکسی، پشت خط تلفن، در آسانسور، در رستوران، در انتظار شنیدن وضع هوا، در پارک وقتی می‌خواهیم فقط به درختان نگاه کنیم... 


هنر آپولونی می‌کوشد با زیبا جلوه دادن واقعیت کریه پدیداری، انسان آموزشگاه موسیقی کرج را به ادامة زندگی محنت‌آلودش متقاعد کند.
اما برای ما، قرن‌ها و قرن‌ها، موسیقی عمدتاً معنایی کاملاً مغایر با این داشته است. نزد ما موسیقی از الطاف ملکوت بوده است، موهبت آسمان‌ها بود، سروش غیب بود آموزشگاه موسیقی کرج که در روح صافی مطرب طنین افکنده و او با صیقل دادن آینة جان به مشق عشق، شمه‌ای از آن را نه چنان که غیر بداند، به گوش یار می‌رساند:
او چـیزی خلق نمی‌نمود، آنچـه را بود تـجلی می‌داد. فـرارویش، مـخاطب نیـز چـیزی جز این نمی‌خواست؛ امانت به صداقت مکرر کند. هم از این روست که در چنین ساحتی، سخن گفتن از نو و این واژه پسند امروز «نوآوری»، از ریشه باطل بود. اگر چند جای آن سپهر باژگون، به واژة نو برمی‌خوریم، معنایی کاملاً متفاوت از آنچه امروز در اندیشة ما می‌گذارد، مد‌ّ نظر بود. این نوشدنی بود از سیاق برون افکندن آموزشگاه موسیقی کرج رخت رخوت و مهیا شدن برای سیر و مکاشفه در همان اقلیم مینوی جاوید.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

از آن زمان، چه بسیار کسان که در آموزشگاه موسیقی کرج حسرت آن زیبایی گم‌شده، آن جهان تعادل‌های دوار و آبگینه‌وار، آن مکرر بلورین، ما را به رجعت به آن خاطرة درخشان فراخوانده‌اند. اما نقطة آغاز معضل همین‌جاست: چنین رجعتی چون ناشدنی است، به نوعی از هم گسیختگی عاطفی و روانی می‌انجامد؛ نوعی سرگشتگی و بی‌معنایی که حاصل آن ولادت گونه‌هایی غریب و ناهم‌ساز است. چیزهایی که نه قادر است دیگری را مجاب کند و نه خود ما را. اینجاست که دیگر زندگی با موسیقی اشتباهی بیش نخواهد بود.
در حوزه موسیقی، بارزترین وجه تمایز این دو دنیا آن است که در آن جهان خیال‌انگیز ماضی، موسیقی نه تولید می‌شد و نه مصرف؛ گویی حیاتی ازلی داشت که هر از گاهی احضار می‌شد و موسیقیدان، میانجی این مراسم احضار روح قومی در آیین مردمان بود. مطرب‌ـ عاشق متولی میراثی بود که به فراخور در سوری و یا در سوگی، در بزمی و یا در رزمی، در مولودی‌ای و یا در رثایـی، خاطرة مشـترک را گوهـرانه از صندوق‌خانه بـیرون می‌کشید و ساعتـی فرا روی خلایـق می‌نهاد آموزشگاه موسیقی کرج تا بار دیگر باز. او مبدع نبود، هاتف بود.

تنها یک راه می‌ماند؛ اینکه بپرسیم کدام موسیقی؟ کدام زندگی؟ و کدام آدمی؟ در این هر سه مقوله است که چنان تغییرات ژرفی صورت گرفته که هر دو حکم بسته به مورد و زاویة دید، می‌تواند حقیقت انگاشته شود. دست کم در حوزة موسیقی، گرایش قابل توجهی میان ما هست که ایده‌ها و احکام در وجهی عام و کلی در نظر گرفته شود، حال آنکه تنها شیوة مؤثر، قرار دادن احکام در موقعیتی انضمامی نسبت به زندگی و مجموعة تجربیاتی است که منجر به صدور حکم شده‌اند. آموزشگاه موسیقی کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

آموزشگاه موسیقی کرج
از آموزشگاه موسیقی کرج کــــجـــا مــی‌آیـــد ایـــن آوای دوســـــت
برای ما، موسیقی نه پناهگاه، که عبادتگاه عشق به هستی بود، ترنم اصوات، کلید هم‌نوایی با جهان بود. شکر و سپاس و ثنای لحن خلقت بود. هم‌آوا با همة هستندگان، تسبیح انسانی حیات بود و چنین بود و بود و بود تا زمانی که ناگزیر به آستانة دنیای جدید پرتاب شدیم، و مخصوصاً از این واژة «پرتاب» استفاده می‌کنم زیرا که خود نرسیدیم، بلکه آموزشگاه موسیقی کرج آورده شدیم.
بنـد 33 از اثر نامدار نیچه،«شامگاه بـت‌ها»، حاوی یـکی از زبانـزدترین گـزین‌گویه‌های اوست: «با کمـترین چیزی می‌توان خوشبخت شد؛ آوای نی. بدون آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی، زندگی اشتباهی بیش نبود.»

اکنون سال‌هاست هر جا که قرار است فراخوانی به موسیقی صورت گیرد، آموزشگاه موسیقی کرج در سرفصل مقالات و رسالات، در بروشورها و کاتالوگ‌ها و انواع تبلیغات، این حکم نیچه چون ترجیع‌بندی مدام تکرار می‌شود؛ بدون موسیقی، زندگی اشتباهی بیش نیست. 
فضای ذهنی و عمدة مباحث نظری دهه‌های اخیر موسیقی در ایران، مناقشه و جدل بر سر حُسن و قبح این دو دنیا بوده است. این خوب است یا آن؟ کدام را بردارم؟ غافل از آنکه گزینشی در کار نیست. انتخاب پیشاپیش چون تقدیری انجام شده و آموزشگاه موسیقی کرج مباحثه بر سر انتخاب «زیست‌جهان» ما از بنیاد لغو است. اکنون مسئله واقعی عبارت است از شناخت عمیق مختصات این زیست‌ـ ‌جهان نو، مقتضیات و منش حاکم بر آن، محدودیت‌ها و تحمیل‌های دردبار آن و البته افق‌ها و امکانات تازة آن؛ و دست آخر موضعی که هر فرد در برابر این وضعیت از بنیاد متفاوت می‌تواند اتخاذ نماید. به راستی تنها چنین مباحثه‌ای می‌تواند مؤثر و راهگشا باشد.


برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

خشک‌سیمی، خشک‌چوبی، آموزشگاه موسیقی کرج خشک‌پوست
از دید او هنر و بالاخص موسیقی و در عالی‌ترین سطح ـ تراژدی ـ مفر‌ّ آموزشگاه موسیقی کرج اصلی یونانیان برای گریز از هراس بی‌معنایی حیات است؛ رسالتی که در دورة خود او لابد موسیقی ریشارد واگنر می‌بایست بر عهده داشته باشد.
ساقی بیا که هاتف غیبم به مژده گفت آموزشگاه موسیقی کرج


اما نیچه معتقد است راه‌حلی آپولونی نمی‌تواند برای جان‌های عمیق‌تر مجاب‌کننده باشد و سطحی بودن فریب‌هاآموزشگاه موسیقی کرج خیلی زود نقاب از چهرة فریبندة زیبایی پدیدارها می‌افکند. موسیقی بازنمود هیچ چیز نیست، بر هیچ چیز جز خود دلالت نمی‌کند؛ چنین زیبایی محضی، سرمستی غایی است.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


با درد صبر آموزشگاه موسیقی کرج کن که دوا می ‌فرستمت
و تمام گره‌گاه مسئله همین‌جاست؛ آموزشگاه موسیقی کرج در زیست جهان امروز ما دیگر موسیقی احضار نمی‌شود، بلکه هم‌چون هر کالای دیگر اجتماعی تولید می‌شد و مصرف می‌شود. همین خصلت کالایی موسیقی است که اگرچه در عمل بر تمام مناسبات محیط موسیقی سیطره دارد، اما به صورت تعارف‌آمیزی از ذهنیت آگاه ما پس زده می‌شود و مورد انکار قرار می‌گیرد و درست از رهگـذر همیـن استنـکاف است که ناخـودآگاه مـا در مـعرض انواع عدم تعادل‌های عاطـفی قرار می‌گیرد.


جملة نیچه، تنها در متن ادراک او از هستی و مطابق با برداشت او از فلسفه و جایگاه هنر قابل فهم است. از آنجا که پرداخـتن به ایـن مـبحث، از موضوعیت آموزشگاه موسیقی کرج این جـلسه خارج است، تـنها به برخـی سرفصل‌های مـرتبـط با موضوع می‌پردازیم:

از طرف دیگر، آیا می‌توان آن بسیارانی را که دور و بر ما این راه را خطا می‌دانند، چون کسانی در نظر گرفت که از سر شکوه و شکایت، آه و ناله سر داده‌اند و منفی‌بافی می‌کنند و فردا همه چیز را از یاد خواهند آموزشگاه موسیقی کرج برد؟ نه! آن‌ها نیز صادقانه تجربة خود را روایت می‌کنند. پس در این صورت برای تحلیل این موضوع که «زندگی بدون موسیقی اشتباه است یا با موسیقی؟»
درست در مقابل صراحت غافلگیركنندة این حکم، بخش قابل توجهی از فرهنگ رسمی ما در طول تاریخ، زندگی باآموزشگاه موسیقی کرج موسیقی را اشتباهی بزرگ دانسته است. اما از این درخور توجه‌تر و نزدیک‌تر به گفتار امشب ما، آنکه در دهه‌های اخیر پای صحبت بی‌ریای بسیاری از اهل موسیقی که بنشینی

مطرب‌ـ عاشق حنجره‌ای بود زلال برای آواز ازل، در حالی که موسیقیدان امروز فریادی است از فشار نیروهایی که از درون آموزشگاه موسیقی کرج و برون از او نو می‌خواهند. این نکته‌ای بسیار درخور اهمیت است که نوآوری تنها در بستر پیرایش دنیای نو و همه‌گیر شدن مناسبات کالایی می‌تواند معنا یابد. 

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

نیچه هنرها را به دو گروه آپولونی و دیونوسوسی آموزشگاه موسیقی کرج تقسیم می‌کند. موسیقی هنری است دیونوسوسی و تمامی دیگر هنرها، آپولونی هستند معطوف به بازنمایی زیبای امر واقعی. زیبایی در اینجا حجابی است بر زشتی وجود. از همین روست که در هنر یونان کوشش می‌شود همه چیز با لعاب ظریفی از زیبایی مستور شود.

آیا می‌توان پذیرفت طرفین این دعوی، از سر تفنن و تنها برای آموزشگاه موسیقی کرج آنکه چیزی گفته شده باشد، طرح موضوع کرده‌اند؟ آیا می‌توان حکم نیچه را یک گزافه‌گویی ادبی، یک لفاظی شعارگونه و یک بازی با کلمات زیبا، از آن نوع که به خصوص میان ما رواج گسترده دارد، در نظر گرفت؟ آنان که با سیاق اندیشة او آشنایی دارند، نیک می‌دانند برای کسی که معتقد است نویسنده باید با خون خود بنویسد، ثبت یک اندیشه، عصاره‌گیری یک زندگی است.
زندگی با آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی ، زندگی بدون موسیقی
نیچه از زاویه‌ای صرفاً تاریخ‌نگارانه، جهان باستان را نقطة آغاز اندیشه‌ورزی خود قرار نداد، بلکه قرابتی میان آن روزگار و دوران مدرن می‌یافت. به نظر او یونانیان نیز هم‌چون روزگار مدرن با وحشت و هراس آموزشگاه موسیقی کرج هستی مواجه بودند. آن‌ها هم با گم شدن معنای وجود و لاجرم بدبینی نسبت به ارزش زندگی دست و پنجه نرم می‌کردند. نیچه می‌خواهد با یافتن راه‌حل یونانیان، برای روزگار جدید نیز نسخه‌ای شفابخش فراهم کند. 

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

نظیر آموزشگاه موسیقی کرج همین دیدگاه را خواهی یافت : زندگی، با موسیقی مغلطه‌ای بیش نبود؛ و واقعیت گرچه تلخ آنکه در سال‌های اخیر ای بسا شاهد بوده‌ایم که این حسرت پیرانه به جوانان نیز تسری یافته، حتی دانشجویان موسیقی نیز با تحسر سخن می‌رانند. پس صورت مسئله گفتار امشب از این قرار است: زندگی با موسیقی، یا بدون موسیقی، خطا کجاست؟
نتیجة این پرتاب‌شدگی به دوران جدید آن بوده که ما بی‌آنکه مقدمات ورود به آن را تدارک دیده آموزشگاه موسیقی کرج باشیم، در مقابل مقتضیات آن قرار گرفتیم و چون بصیرت ارزیابی آن را چنان که درخور است نداشته‌ایم، سر از وادی حیرت و حسرت و واخوردگی برون آورده‌ایم.

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 102 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج

براي ديدن سايت آموزشگاه چكاوك كرج روي عكس بالا كليك نماييد

 

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

فعاليت هاي آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج :

تدريس كليه سازهاي سنتي – كلاسك – پاپ

آواز سنتي – پاپ و كلاسيك

موسيقي كودكان ( ارف )

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

آموزش مباني موسيقي ( سلفژ.تئوري موسيقي)

زير نظر اساتيد مجرب موسيقي ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ  – كلاسيك – آكوستيك – فلامينگو – الكتريك

هارمونيكا(سازدهني ) -  فلوت -  ويلن -  كمانچه . پيانو – ارگ و  كيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – ني -  دف -  تنبك – ني انبان و …

ارف كودكان

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید



 

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

 

http://musicchakavak.com

 

آدرس : كرج -پل آزادگان -  ابتداي مطهري -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيك:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

سامانه پيامك  :  10002632558986

 

تکنیکی است که در آن فقط از انگشت p استفاده می شود و اکثرا دارای سه مرحله می باشد . 1. یک ضربه رو به پائین 2. یک ضربه رو به بالا 3. یک نت ملودی که به صورت آپویاندو نواخته می شود . که البته هر سه مرحله از انگشت p استفاده می شود .

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com
باد بزن ; اصطلاحی در فلامنکو است برای راسگوادویی که در نواختن ، حالتی شبیه به باد بزن به خود می گیرد .

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

Tirando: آموزشگاه موسیقی کرج
Glissando: آموزشگاه موسیقی کرج
Arastre:

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com
روش اجرای گام به صورتی که هر نت به نت قبلی یا بعدی آن چسبیده باشد . گلیساندو در لغت به معنی سرانیدن یا لغزانیدن است و اجرای آن روی ساز ، با سرانیدن انگشت در طول سیم از بالا به پائین یا به عکس انجام می شود .
تکنیکی در فلامنکو است که هر گاه نوازنده گیتار بخواهد صدای آکوردی را به طور ناگهانی خفه کند از این تکنیک استفاده میکند. برای اجرای آپاگادو هم از دست راست و هم از آموزشگاه موسیقی کرج دست چپ می توان استفاده کرد . اجرای آپاگادو با دست راست به این صورت است که مچ دست با مهارت خاص به طرف داخل ، یعنی به سمت صفحه جلوی گیتار حرکت می کند و باعث قطع صدا می شود .

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com
آموزشگاه موسیقی کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

برای اجرای این تکنیک (که خصوصا در توکه هایی چون گرانایناس و تارانتاس مورد استفاده قرار می گیرد) دست راست را به گونه ای بالا می کشند که انگشت a به طرف بالا کشیده می شود و به ترتیب سیمهای اول تا ششم را به طور منظم آموزشگاه موسیقی کرج و به صورت آپویاندو به صدا در می آید . به این ترتیب آکورد به صورت یک آرپژ سریع به گوش می رسد که نتهای آن از زیر به بم به صدا در در آمده اند .

راسگوآدوی معمولی : که در آن انگشتان دست راست جمع شده و سپس به ترتیب ( e , a , m , i ) روی سیم ها فرود می آیند.

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com
برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

روش نواختن یک آکورد به طوری که نتهای آن یک به یک (نه در آن واحد) توسط آموزشگاه موسیقی کرجانگشتهای p i m a نواخته می شود . در این حالت p نت بم را به صورت آپویاندو و i m a سه سیم زیر را به صورت تیراندو به صدا در می آورد .
Apagado:

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

یکی دیگر از تکنیک های مهم و حیاتی فلامنکو ، گلپ نام دارد که عبارت است از ضربتی نسبتا آهسته که بر روی گلپیدور توسط نوک انگشت a (ناخن و گوشت هر دو) یا با دو انگشت a و m آموزشگاه موسیقی کرج زده می شود .
برای اجرای این تکنیک در فلامنکو یکی از انگشتان دست چپ در همان حالی که سیم را گرفته است (پس از آنکه سیم توسط دست راست به صدا در آمده) آن را در عرض فینگر بورد و در خطی موازی با فرتها به طرف کف دست می کشد . تکرار متوالی سریع کشیدن و شل کردن سیم باعث زیر و بم شدن صدای نت می شود . ویبراتو دو نوع است : 1. لغزشی 2. کششی
یکی از تکنیکهای انگشت p می باشد که توسط آن تمام نتهای ملودی ، حتی نتهای سیمهای زیر توسط انگشت p نواخته می شود.
Abanico: آموزشگاه موسیقی کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

ضربه مخالف با آپویاندو می باشد . به این ترتیب که انگشت به جای تکیه دادن روی سیم بعدی ، ضربه خود را میان سیم و کف دست (در هوا) تمام می کند .

 

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com
راسگوآدو به دو بخش تقسیم می شود : راسگوآدوی معمولی (چهارتایی) و راسگو آدوی پنج تایی
Rasgueado: آموزشگاه موسیقی کرج
کلمه اسپانیایی به معنی تکیه است . تکنیک دست راست که برای اجرای ضربه ، انگشت به سیم بعدی تکیه می کند و صدای قوی تری نسبت به حالت تیراندو به وجود می آورد .
تکنیکی است جهت نواختن عبارت تک نتی گام مانند (ملودی) که با توالی انگشتانa , m , i نواخته می شود .
Apoyando: آموزشگاه موسیقی کرج

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com


Ligado:
Vibrato:
آموزشگاه موسیقی کرج


Tremolo:


Alzapua:
Pulgar: آموزشگاه موسیقی کرج

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com


Arpegio: 
عملی است که به وسیله آن یک نت توسط دست چپ ایجاد می شود و بر دو نوع است 1.چکشی : که برای اجرای آن انگشت دست چپ روی نت مورد نظر کوبیده می شود . 2.کششی : که برای اجرای آن انگشت دست چپ سیم را به طرف پائین کشیده و نت آموزشگاه موسیقی کرج مورد نظر را به صدا در می آورد .
تکنیکی بسیار زیبا و آرامش بخش که بیشتر در تکنوازی مورد استفاده قرار می گیرد و شنونده با شنیدن ترمولو فریب می خورد و در خیال خود دو گیتار را تصور می کند . این تکنیک در فلامنکو بر خلاف ترمولو کلاسیک (که چهار تایی است و به صورت p,a,m,i ) در دسته های پنج تایی ( به صورت p , i , a , m , i یک نت باس وآموزشگاه موسیقی کرج چهار نت زیر) اجرا می شود .
Ayudado: 

آموزشگاه موسیقی کرج Golpe:

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

راسگو آدوی پنج تایی : که مانند راسگوآدوی معمولی است ، با این تفاوت که یک ضرب برگشتی با انگشت i به آخر آن اضافه می کند .
آیودادو یک تکنیک زیبا و موثر در موسیقی فلامنکو می آموزشگاه موسیقی کرج باشد که در آن یک نت بم (روی سیم های باس) توسط p که با یک نت زیر (روی سیم های زیر) توسط i دنبال میشود ، اجرا می شود .




شما میتوانید اجرای این تکنیک را به صورت تصویری و با حجم 643 کیلوبایت توسط خوان مارتین از آموزشگاه موسیقی کرج اینجا دانلود کنید
Picado: آموزشگاه موسیقی کرج

براي دانلود آهنگ هاي بسيار زيبا و لايت انواع ساز ها روي لينك زير كليك نماييد

http://musicchakavak.com

تکنیک ها در آموزشگاه موسیقی کرج گیتار | دوشنبه هفدهم آبان 1389 | 16:4

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 134 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ  – کلاسيک – آکوستیک – فلامینگو – الکتریک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ويلن -  کمانچه . پيانو – ارگ و  کيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

سامانه پیامک  :  10002632558986

سر ساز متشکل است از جعبه گوشی ها که در طرف آن هر يک دو گوشی کار گذارده شده و يک «قبه »که در بالای جعبه قرار گرفته است. سر در واقع ادامه خراطی شده دسته است طول ساز از ته پايه سر قبه حدود 80 آموزشگاه موسیقی کرج سانتيمتر است. کمانچه امروزی دارای چهار سيم است و کوک (يا نسبت فاصله سيم ها به يکديگر )دردستگاهای مختلف موسيقی ايران تفاوت می کند. معمول ترين کوک اينست که سيم های اول و دوم نسبتبه هم فاصله« چهارم»( يا «پنجم »)داشته، سيم سوم يک اکتاو بم تر از سيم اول، و سيم چهارم يک اکتاو بم تر از سيم دوم باشد.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

اين آموزشگاه موسیقی کرج ساز علاوه بر شکم، دسته و سر در انتهای تحتانی ساز پايه ای نيز دارد که روی زمين يا زانوی نوازنده قرار می گيرد. شکم ساز کروی و مجوف است که مقطع نسبته کوچکی از آن در جلوبه دهانه ای اختصاص يافته و روی دهانه پوست کشيده شده و بر روی پوست، خرکی، تقريبا شبيه به خرک تار و نه کاملا عمود بر سيم ها قرار گرفته است.دسته ساز، درواقع لوله ای تو پر، و به طور نا محسوس به شکل مخروط وارونه خراطی شده است. انتهای بالائی اين لوله مجوف شده و در طرف جلو شکاف دارد که نقش جعبه گوشی ها را می يابد، دسته فاقد «دستان» است.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

پیشینه کمانچه در ایران به پیش از اسلام می‌‌رسد و در نواحی بلوچستان به نام غژک یا غیچک نامیده می‌شود ولی شمار سیم‌های آن آموزشگاه موسیقی کرج از کمانچه بیشتر است. نوازندگان مطرح حال حاضر اين ساز عبارتند از اردشیر کامکار، داود گنجه‌ای، کيهان کلهر، سعيد فرج پوري، علی اکبر شکارچی، فرج علیپور ، هادی منتظری و سینا جهان آبادی کمانچه با صدای تو دماغی مربوط به سبک قدیم این ساز و در واقع شیوهٔ کمانچه نوازی استاد اصغر بهاری است. اما امروز غیر از این سبک شیوهٔ کمانچه نوازی نوین هم وجود دارد که کیهان کلهر آن را بارورتر کرده.
با ورود ويولن، تقريباً تمامی کمانچه کشان به اين ساز پرجاذبه تازه وارد، روی آوردند و کامنچه را به کناری نهادند، بی آنکه ويولن را نيز آنگونه که بايد به کار گيرند. همان شيوه قديمی کمانچه کشی را روی ويولن پياده کردند. تنها تفاوت آن بود که کمانچه را عمودی بر زمين تکيه می دادند و ويولن را افقی، زير چانه می گذاشتند! نامگذاری آموزشگاه موسیقی کرج ناصرالدين شاه بر روی ويولن، که آن را ناميده، چندان دور از واقعيت زمانه نبوده است!

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

این ساز جز دسته سازهای زهی است و دارای 4 سیم می‌‌باشد. این سیم‌ها به موازات تمام طول ساز امتداد دارد و صدای آن خیلی خوش و جذاب می‌‌باشد ولی کمی به اصطلاح تو دماغی. کاسه صوتی این ساز از چوب توت است که با برش‌های از عاج تزیین شده است. معمولاً از زیر شیطانک کمانچه تا زیر دهانه کاسه در کمانچه‌های پشت بسته 28/5 و در کمانچه‌های پشت باز 31 سانتی متر می‌باشد که این اندازه ها در کمانچه‌های نقاط مختلف کشور نسبی هستند ترکیب صدایی کمانچه آن را از نوع سازهای زیر صدا قرار داده البته در کمانچه‌های آلتو یت باس صدا نسبتاً یک اکتاو بم تر است در قدیم کمانچه را آموزشگاه موسیقی کرج ستار پارسی میگفتند کمانچه را معمولا با دو کوک چپ و راست کوک می‌کنند چپ کوک معمولاً برای همراهی با خوانندگان زیر صدا ( عمدتاً خانمها) و راست کوک معمولاً برای همراهی و جواب آواز بم صداها (عمدتاً آقایان) البته تمامی مطالب گفته شده نسبی میباشند مثلاً در بعضی نقاط ایران ممکن است طول دسته کمانچه به 35 سانت هم برسد .

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

 

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 76 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ  – کلاسيک – آکوستیک – فلامینگو – الکتریک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ويلن -  کمانچه . پيانو – ارگ و  کيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

سامانه پیامک  :  10002632558986

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


5. کاهش خستگی حاصل از تنوس های عضلانی (گرفتگی های آموزشگاه موسیقی کرج عضلانی ) و کارکرد ماهیچه

5. موسیقی و محرک آموزشگاه موسیقی کرج :

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


8. کاهش طول مدت درمان و آموزشگاه موسیقی کرج بستری بودن


7. آموزشگاه موسیقی کرج کاهش مدت استفاده از دارو ها
انتخاب موسیقی مورد علاقه بیمار بر اساس تجربیات، روحیات، منش و خلق و خوی وی معمولا با برانگیخته شدن خاطراتی همراه خواهد بود که قبلاٌ تجربه شده و تهییج این خاطرات خود موجب تحریکاتی هیجانی در سطح سیستمهای خود آگاه و ناخود آگاه عصبی و مغزی می شود و پی آمدهای مختلفی را بر جای خواهد گذاشت که باید توسط متخصص این رشته- یعنی «موسیقی درمانگر»- تا رسیدن به هدف نهایی پیگیری و کنترل شود و تداوم داشتهآموزشگاه موسیقی کرج باشد.
3. موسیقی و آموزشگاه موسیقی کرج مشاوره :
4. موسیقی و آموزشگاه موسیقی کرج رشد :

۶. کاهش عوارض جانبی دارو ها آموزشگاه موسیقی کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com



در این روش از موسیقی برای تقویت پاسخهای فیزیولوژیک استفاده می کنند و موسیقی را بازخوردهای زیستی بیماران همراه می آموزشگاه موسیقی کرج نمایند و پاسخهای مطلوب را در آنان افزایش می دهند و به این ترتیب از ناراحتی های فیزیولوژیک می کاهند. برای مثال موسیقی را همراه با تنفس ریتمیک عمیق و یا حرکات سیبک سازه در کاهش فشار خون، تنش های عضلانی، تشنجهای صرعی و دردهای میگرنی به کار گرفته اند.
4. توان آموزشگاه موسیقی کرج بخشی بعد از جراحی آسیب ها و تصادفات


1. پیشگیری، آموزش و یادگیری آموزشگاه موسیقی کرج
2. کاهش آموزشگاه موسیقی کرج دردهای گوناگون پزشکی و دندان پزشکی
1. تکنیک ها و روشهای موسیقی درمانی آموزشگاه موسیقی کرج :

در این روش از موسیقی برای بحث و گفت و گو و یاد آوری خاطرات بیماران به منظور افزایش مکالمه مثبت و ارتباط نزدیک با یکدیگر استفاده شده است. ترغیب بیشتر بیماران به شروع گفت و گو و بحثهای موسیقایی و سخن گفتن پیرامون هر چیزی- جز بیماری- بر تحمل و سازگاری بیماران با شرایط آموزشگاه موسیقی کرج بیمارستانی می افزاید. هدف عمده این روش کاهش استرسها، نگرانی ها، ترسهای ناشی از بیماری و جراحی و افزایش ارتباطات بین فردی و ایجاد آرامش و امیدواری در بیماران است.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


در این روش بیماران در فعالیتهای گروهی موسیقایی مانند شنیدن، خواندن و نواختن شرکت می کنند و ارتباط مثبت بین افراد و احساس بهبودی افزایش می یابد و متقابلاٌ احساس ناشی از دیدها و بیماری های مانند افسردگی و اضطراب کاهش پیدا می کند. شرکت در کنسرتهای موسیقی درخواست آهنگاهای مورد علاقه اجرای موسیقی فی البداهه به طور گروهی و همچنین بحث های گروهی درباره موسیقی و تاثیر مثبت این آموزشگاه موسیقی کرجفعالیتها از جمله مواردی است که گزارش شده است.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


در این روش موسیقی برای تقویت حواس بینایی، لامسه و شنوایی به کار می رود و غالباٌ با فعالیتهای خوشایندی همراه می شود و تحریکهای شنوایی و لامسه را فراهم می کند. در مواردی نیز در این روش از نمایش برای هدایت تصویر و تخیل بیماران استفاده شده است. این روش ضمن داشتن کارایی در درمان بیمارانی که دچار نقیصه های حسی و حرکتی آموزشگاه موسیقی کرج هستند تاثیر بارزی در کاهش افسردگی و اضطراب معلولین دارد.

7. آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی و فعالیتهای گروهی :

2. همکاری فعال در فعالیتهای موسیقایی آموزشگاه موسیقی کرج :

موسیقی به علت برخورداری از بار هیجانی و عاطفی تاثیرات عمیقی بر روحیات شخصیت و پرورش عواطف انسانی می گذارند و در تعدادی از شاخه های طب جایگزین مانند طب سوزنی هومئوپاتی و آیورودا نقش عمده ایآموزشگاه موسیقی کرج در درمان دارند.

کاهش درد اضطراب و استرس ناشی از بیماری و استفاده کمتر از داروهای بی حسی و یا کاهش عواض جانبی داروها و در نهایت کوتاه کردن مدت استفاده آموزشگاه موسیقی کرج از دارو و بستری شدن از هدفهای عمده درمانی در این روش است.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

در این روش عمدتاٌ از موسیقی به عنوان محرکی تقویت کننده استفاده می شود و با آن افراد مختلف مخصوصاٌ کودکان را به انجام تمرینات موزیکال ترغیب می کنند که تقویت رفتارهای خاص خودیاری و یادگیری می انجامد. هدف عمده این روش افزایش آموزشگاه موسیقی کرج یادگیری و توان بخشی بیماران و جلوگیری از واپس روهای رشدی است.
در مورد کارکرد موسیقی در پزشکی پژوهش های گوناگون و معتبری صورت گرفته است که تعدادی از آن ها بر روی علائمی چون ضربان قلب، فشارخون، دردهای گوناگون، تنفس، واکنش های پوستی، هورمونهای آدرنالین، پرولاکتین، کورتیزول، امواج مغزی، کتکولامین ها، استروئیدها، الکترومیوگراف، عوارض جانبی داروها، مدت استفاده از داروها و مدت بستری بودن و بسیاری موارد دیگر متمرکز بوده است.به طور کلی اهداف درمانی این پژوهش های موسیقایی را می توان در هشت محور عمده خلاصه کرد : آموزشگاه موسیقی کرج

در زمینه موسیقی درمانی به عنوان ابزار و موسیقی درمان گر به عنوان فرد متخصص در برخی از بیماری ها شرایطی را (با توجه به شدت آن بیماری) ایجاد می کنند که می تواند بیمار را در یک روند مثبت صعودی درجهت کاهش استرس ها و ارتقا سلامت قرار دهد و این شرایط ممکن است متناسب با جنس آموزشگاه موسیقی کرج و سن بیمار و شدت بیماری در امراض مختلف متفاوت باشد.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


در این روش بیماران برای هماهنگی های عضلانی و تنفسی به انجام تمرینات مناسب ریتمیک می پردازند و ازآموزشگاه موسیقی کرج موسیقی برای حرکات بدنی، خواندن و نواختن استفاده می کنند. مثلاٌ سازهای بادی برای افزایش گنجایش ششها مورد استفاده قرار می گیرند. در این روش از ریتم و سبک موسیقی مناسب با نیازهای بیماران استفاده می شود. به عنوان مثال موسیقی محرک مانند دیسکو برای حرکات قوی و موسیقی آرام مانند والس برای انجام حرکات روان و سیال به کار می روند و در موارد دیگر به تمرین تمرکز بر روی عناصر و اجزای موسیقی از طریق شنیدن توصیه شده است. هدفهای عمده درمانی که از این روش حاصل شده عبارتند از : کاهش درد همراه با حرکات ریتمیک، افزایش توانایی های حرکتی، افزایش قدرت و مدت حرکت در نارسایی های عضلانی، افزایش گنجایش تنفسی و نمونه های متعدد دیگر.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

امروزه به علت نگرش علمی به موسیقی در درمان امراض،موسیقی درمانی به عنوان رشته ای مستقل مورد توجهآموزشگاه موسیقی کرج قرار گرفته و در حکم روشی مکمل برای درمانهای رایج پزشکی تعریف شده است که منظور از آن استفاده تجویز شده از تحریکات موسیقایی یا فعالیتهای آن برای کاهش ناتوانی و بیماری و تغییر حالات ناسازگار از طریق توانبخشی توقف و درمان علائم بیماری است که زیر نظر پرسنل آموزش دیده صورت می گیرد.

3. کاهش تنش ها و نگرانی های آموزشگاه موسیقی کرج ناشی از جراحی آسیبها و بیماریها

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

 

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 176 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

براي ديدن سايت آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج روي عكس بالا كليك كنيد

آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج


فعاليت هاي آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج :

تدريس كليه سازهاي سنتي – كلاسك – پاپ

آواز سنتي – پاپ و كلاسيك

موسيقي كودكان ( ارف )

آموزش مباني موسيقي ( سلفژ.تئوري موسيقي)

زير نظر اساتيد مجرب موسيقي ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ . كلاسيك.گيتار فلامنكو.گيتار آكوستيك.گيتار الكتريك

هارمونيكا(سازدهني ) -  فلوت -  ويلن -  كمانچه . پيانو – ارگ و  كيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – ني -  دف -  تنبك – ني انبان و …

ارف كودكان

آدرس : كرج -پل آزادگان -  ابتداي مطهري -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيك:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

سامانه پيامك  :  10002632558986

طول آموزشگاه موسیقی کرج سیم
در اینجا اگر گره مانند شکل زیر بد پیچانیده شود سیم کوک خالی می‌کند. یعنی تنها یک آموزشگاه موسیقی کرج سیم نباید به دیگری پیچانیده شود بلکه باید هر دو طرف سیم بصورت مساوی و هم‌زمان به هم پیچیده شوند


4) قسمت حلقوی شکل باید پیچانده شود تا پیچی یکنواخت و آموزشگاه موسیقی کرج محکم بدست آید. در شکل زیر یک گره‌ی خوب را ملاحظه می‌کنید:


کوک سنتور آموزشگاه موسیقی کرج
قبل از کوک کردن سنتور بهتر است کمی در مورد تئوری آموزشگاه موسیقی کرج کوک و فواصل اطلاعات داشته باشیم.
(با آموزشگاه موسیقی کرج عرض تأسف در عکس بالا دو بمل نیست و اشتباه گرافیکی اعلام میشود)
ولی در اینجا برای آموزشگاه موسیقی کرج استاندارد کردن سازها همان مقادیر پیش فرض مرجع قرار داده می‌شود تا همه یک نوع صدا بدست آورند.
اگر قسمت حلقه بسیار کوچک یا بسیار بزرگ گرفته آموزشگاه موسیقی کرج شود ، احتمال بریده شدن سیم وجود دارد.
البته برای فهم این مطلب حتمن درس دوم که فواصل موسیقی هستند را مطالعه بفرمائید ولی در اینجا می‌توان گفت جمله‌ی بالا بدین معناست که برای مثال در سنتور ایرانی فاصله‌ی بین نت فا بکار و سل بکار باید به اندازه‌ی یک طنینی یا یک پرده باشد. بصورت آموزشگاه موسیقی کرج شماتیک:

باید چک کرد که سیم دقیقا ً درون شکاف‌های تعبیه شده بیافتد. و هنگامی که سیم کمی محکم شد کار آموزشگاه موسیقی کرج انداختن سیم به پایان رسیده است.




6) حلقه را به آموزشگاه موسیقی کرج سیم‌گیر می‌اندازیم
اما در عصر حاظر به این علت که بیشتر از همنوازی و هارمونی در موسیقی ایرانی استفاده می‌شود برای هر نت یا نغمه بسامدی خاص درنظر میگرند که هم اصول فواصل در آن رعایت شده و هم بتوان ساز را با هر دستگاه تیونری کوک کرد و هم اینکه سازهای یک گروه موسیقی با هم هم‌صدا باشند. باز هم لازم بذکر است که اینآموزشگاه موسیقی کرج کار تنها برای اصل هارمونی و هم‌صدایی سازها رعایت می‌شود و ضرورتی ندارد که بر فرض نت سل ساز سنتور شما حتما ً 391.5 Hz فرکانس داشته باشد.
نوشته: آموزشگاه موسیقی کرج سهراب میرزا عابدینی
ساده‌ترین راه استفاده از دستگاه تیونر (tuner) است. که نرم‌افزارهای آن نیز برای سیستم‌عامل ویندوز نیز وجود دارد. نرم‌افزارهایی مانند AP Tuner و PitchPerfect Musical Tuner. آموزشگاه موسیقی کرج نرم‌افزارهایی دیگری نیز وجود دارد ولی کار با این دو ساده‌تر از بقیه می‌باشد و AP Tuner بصورت مجانی کار می‌کند.
1. کوک آموزشگاه موسیقی کرج سنتور کاری‌ست بسیار زمان بر و هنرمند باید تحملی قوی داشته باشد.
3. آموزشگاه موسیقی کرج سیم سنتور در قلاب‌های دو طرف ساز بایستی بدرستی پیچانده شود در غیر اینصورت کوک خالی می‌شود و سیم تحمل کشش نخواهد داشت.
2. اگر ساز بصورت گوشی کوک شود بمرور زمان گوش هنرمند به صداها حساس شده و در زمان کمتریآموزشگاه موسیقی کرج می‌تواند سنتور را کوک کند.


حال نکاتی آموزشگاه موسیقی کرج چند در مورد کوک سنتور
در سازهایی مانند سه تار و تار که پرده‌بندی روی دسته‌ی ساز است نوازنده با گرفتن قسمتی از دسته و قرار دادن انگشت خود آموزشگاه موسیقی کرج بروی سیم تنها طول سیم را کوتاه و بلند می‌کند.
آموزشگاه موسیقی کرج

این مسئله در سازی مانند سنتور بسیار واضح و هویدا است. طول سیم سنتور از نت‌های پایین‌تر تا نت‌های بالاتر کاهش پیدا می‌کند و آموزشگاه موسیقی کرج صدای سنتور از بمی به زیری می‌رود یا به بیانی دیگر بسامد صدا بیشتر می‌شود. پس :

بسامد یا همان فرکانسی که از سیم سنتور منتشر می‌شود آموزشگاه موسیقی کرج بستگی به طول سیم و جنس آن دارد. ما با کشیدن سیم ساز یا شل کردن آن تنها طول آن را هرچند بصورت نامحسوس تغیر می‌دهیم.
در اینجا چند آموزشگاه موسیقی کرج روش مختلف برای کوک سنتور وجود دارد.
مرحله‌ی اول: سیم‌کشی سنتور آموزشگاه موسیقی کرج
آموزشگاه موسیقی کرج 

1) حال برای شروع به کوک فرض می‌شود یکی از خرک‌ها بدون سیم است. پس در ابتدا سیمی را به اندازه‌ی طول همان خرک با حساب کردن فاصله‌ی پیچاندن به دور گوشی سنتور و مقداری برای آموزشگاه موسیقی کرج پیچانیدن و انداختن بدور قلاب در نظر میگیریم و آن را باز می‌کنیم.
با درک این مفهوم می‌توان کوک سنتور یا هر آموزشگاه موسیقی کرج ساز دیگری را تنها بر قاعده‌ی همین فواصل انجام داد.
5) سیم اضافه‌ی حلقه را بدرستی باید برید تا به دست یا لباس آموزشگاه موسیقی کرج در آینده گیر نکند. 



بسامد آموزشگاه موسیقی کرج صدا =1

مرحله دوم: کوک آموزشگاه موسیقی کرج
اگر سیم نامرغوب باشد آموزشگاه موسیقی کرج در این مرحله خیلی راحت بریده می‌شود. حتما ً سعی کنید از سیم مرغوب استفاده کنید.

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 120 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/03a87c8fe3b0ec7e1.jpg

براي ديدن سايت آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج روي عكس بالا كليك كنيد

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

فعاليت هاي آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج :

تدريس كليه سازهاي سنتي – كلاسك – پاپ

آواز سنتي – پاپ و كلاسيك

موسيقي كودكان ( ارف )

آموزش مباني موسيقي ( سلفژ.تئوري موسيقي)

زير نظر اساتيد مجرب موسيقي ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ . كلاسيك.گيتار فلامنكو.گيتار آكوستيك.گيتار الكتريك

هارمونيكا(سازدهني ) -  فلوت -  ويلن -  كمانچه . پيانو – ارگ و  كيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – ني -  دف -  تنبك – ني انبان و …

ارف كودكان

آدرس : كرج -پل آزادگان -  ابتداي مطهري -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيك:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

سامانه پيامك  :  10002632558986

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

 

آموزشگاه موسیقی کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

- محدودیتهای حسی و آموزشگاه موسیقی کرج حرکتی آنها 
حرکات آموزشگاه موسیقی کرج موزیکال
تمایلات مهم برای گرایش به موسیقی : آموزشگاه موسیقی کرج

حرکات موزیکال دامنه وسیعی از فعالیت‌های حرکتی موسیقی‌درمانی را تشکیل می‌دهد و بسیاری از برنامه‌های درمانی بر مبنای آن طراحی می‌شود حرکات موزون خود نوعی موسیقی است، حرکات ترجمه‌ احساس است و نیروها و احساس‌های درونی و نامرئی می‌کند، احساس‌هایی که با بیان نمی‌توان توصیف کرد. حرکات بدون واسطه به آموزشگاه موسیقی کرج روح و احساس ما متصل هستند و شیوه‌هایی از تفکر و اندیشه به حساب می‌آیند.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

نوع برنامه‌ها در موسیقی آموزشگاه موسیقی کرج درمانی
از برنامه‌های موسیقی‌درمانی برای سازگاری اجتماعی ، ثبات عاطفی ، کنترل شخصی ، افزایش تمرکز ، انگیزش ، احساس ارزش شخصیتی ، تقویت هماهنگی ماهیچه‌ها و تقویت مهارت‌های خودیاری استفاده آموزشگاه موسیقی کرج می‌شود و تنظیم برنامه‌ها به گونه‌ای است که به تقویت رفتار مطلوب کودکان می‌انجامد. کودکان استثنایی برحسب نوع نقیصه حسی و حرکتی از فعالیت‌های متنوع موسیقی‌درمانی استفاده می‌کنند. آوازخواندن، نواختن فردی و گروهی ، شنیدن و انجام حرکات موزیکال ، از جمله برنامه‌های جلسات موسیقی درمانی می‌باشد.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

خواندن آموزشگاه موسیقی کرج : 

در آموزش موسیقی به کودکان استثنایی بهتر است از سازهایی استفاده کنیم که نواختن آن برای کودکان ساده‌تر باشد و آنها را جذب کند. سازهای ارف معمولا مناسب ترین ساز برای آموزش کودکان استثنایی هستند. این سازها با صداهای متنوع و در اندازه های مختلف وجود دارند و بهتر است ترانه‌هایی آموزشگاه موسیقی کرج که انتخاب می‌شوند زیبا ، محرک و قابل فهم ، و پیرامون مسایل ملموس و زیبایی‌های دنیای کودکی باشد تا بخاطرسپاری آنها برای کودک راحتتر گردد.
در جلسات موسیقی‌درمانی از خواندن استفاده‌های فراوان می‌شود و برنامه‌های متنوعی بشکل تک خوانی و گروه خوانی طراحی می‌شود. در موسیقی‌درمانی برای کودکان ، آموزشگاه موسیقی کرج اشعاری که برای خواندن انتخاب می‌شوند باید کوتاه ، تمایل فهم و با آهنگی ساده باشد تا کودکان بتوانند آنها را حفظ کنند.
- آموزشگاه موسیقی کرج حرکت‌کردن 

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


نکاتی برای آموزش موسیقی آموزشگاه موسیقی کرج به کودکان استثنایی

موسیقی‌درمانی رشته‌ای علمی است که متخصصین آن سالها تحصیل می‌کنند و مدارج عالی و دانشگاهی دارند و شیوه‌ها و روشهای گوناگون درمانی آموزشگاه موسیقی کرج را می‌آموزند و بکار می‌برند. در برخی از بیمارستان‌های کشورهای پیشرفته ، متخصصینی در زمینه موسیقی‌درمانی مشغول بکار هستند و با بیماران ارتباط برقرار می‌کنند. هر چند این موارد تا حدودی اهمیت این رشته را روشن می‌سازد اما توانایی آن زمانی آشکار می‌شود که از نزدیک ببینیم چگونه یک نوجوان فلج مغزی که در کنترل حرکات خود مشکل دارد.

موسیقی‌درمانی بیش از هر تکنیک درمانی دیگر با زندگی روزمره آمیخته و با نیاز و احساس آنها عجین شده است. علت گرایش و علاقه مردم به موسیقی بخاطر طبیعت و فطرت آدمی است. در ساختمان عصبی انسان بطور فطری سه تمایل مهم برای گرایش به دنیای موزون اصوات و موسیقی آموزشگاه موسیقی کرج وجود دارد:

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


- خواندن آموزشگاه موسیقی کرج

منظور از ساختن آهنگ در جلسات موسیقی‌درمانی ، خلق آهنگ با ویژگی‌های دقیق موسیقی نیست، بلکه ایجاد یک ریتم ساده یا خواندن شعر و آهنگ در شکل و حالتی خاص است. یکی از ویژگی‌های مهم سازهایی که در موسیقی‌درمانی بکار می‌روند مانند سازهای ارف نواختن ساده آنهاست، آموزشگاه موسیقی کرج بطوری که با انتخاب تیغه‌های محدودی از آنها می‌توان آهنگ ساده و یا ریتم تازه‌ای را به راحتی ساخت.
اثرات آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی‌درمانی :
گوش‌دادن آموزشگاه موسیقی کرج به موسیقی :
ساخت آموزشگاه موسیقی کرج آهنگ

 

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

بنابراین مهم این است که افراد ساختن را تجربه کنند و فعالیت مثبت و موثر خود را در ایجاد اشکالی ساده از فعالیت‌های موسیقی ببینند. این تجربه احساس توانایی و اعتماد آنها را نسبت به خود بالا می‌برد و ترس و نگرانی آنها را از فعالیت‌های شخصی و ارتباط با وسایل آموزشگاه موسیقی کرج و ابزار موسیقی که نشانه و نماینده‌ای از مسایل مختلف محیطی است کاهش می‌دهد.
در نخستین جلسه موسیقی‌درمانی با شنیدن موسیقی شروع به تکان‌دادن دست‌های خود می‌کند و از ذوق و شادمانی می‌خندد و در پی آن انگیزه و میل به تکرار بیشتر حرکات که هدف درمان است، برانگیخته می‌شود. در مواردیآموزشگاه موسیقی کرج موسیقی تنها ابزار و وسیله ارتباط فعال کودک با محیط است، مثلا یک کودک مبتلا به اوتیسم تنها کانال ارتباط آرامش‌بخش او با محیط ، موسیقی است. او ساعت‌ها ضبط صوت را در آغوش می‌گیرد. و آهنگ‌های مورد علاقه خود را گوش می‌کند و بدین ترتیب پرخاشگری و هیجاناتش از بین رفته و با محیط اطراف خود مهربان می‌شود.
دید آموزشگاه موسیقی کرج کلی
موسیقی‌درمانی رشته‌ای است که برای آموزشگاه موسیقی کرج درمان و توانبخشی اختلالات جسمی و روانی گوناگون از موسیقی بهره می‌گیرد و موسیقی درمانگر ، متخصصی است که با تحصیلات دانشگاهی در این رشته و با استفاده از کاربرد موسیقی در درمان با توجه به وضعیت بیمار ، برنامه‌های مختلفی را طراحی می‌کند.
برای آموزش موسیقی به آموزشگاه موسیقی کرج کودکان استثنایی به چند نکته اساسی باید توجه کرد:

وقتی کودکان باهم می‌خوانند، مملو از شور و توانایی یکپارچه می‌شوند. ترانه‌ها تصور آنها را به گونه‌ای فعال و سوزنده می‌سازد و بدیهی است انتخاب اشعاری که تصورات و برداشت‌های مثبت از محیط و پدیده‌ها را به کودک منتقل می‌سازد، اهمیت ویژه‌ای دارد. ریتم و آهنگ ترانه‌ها در آموزشگاه موسیقی کرج کودکانی که اندکی نگران ناتوانی و ارتباط خود با محیط هستند، موفقیت و توانایی ایجاد می‌کند و کودک منزوی را فعال می‌سازد.

هر حرکتی می‌تواند گویای نوعی احساس باشد در ضمن باید به این نکته توجه نمود که در واقع مشارکت در حرکات موجب فعال‌کردن انرژی می‌شود نه کیفیت حرکات. پس بهتر است که حرکات سازه و آموزشگاه موسیقی کرجانعطاف‌پذیر باشد و هر چه بیشتر حرکات با موسیقی مناسب آن انجام بگیرد، انرژی بیشتری برای استفاده دستگاهها و اندازه‌های مربوطه بدن آزاد خواهد شد. 
- آموزشگاه موسیقی کرج توان هوشی و شرایط ذهنی کودک

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


نوع برنامه ها و فعالیت های موسیقی درمانی به نوع ناراحتی ، نقیصه و مشکل بیمار با کودک بستگی دارد. برای مثال در کودکانی که دچار مشکل حرکتی هستند، برنامه‌های ریتمیک که به کنترل حرکتی آنها کمک می‌کند بیشتر مدنظر قرار می گیرد، حال اگر مشکل حرکتی با انقباض و گرفتگی عضلانی همراه باشد، ریتم‌ها و موسیقی ملایم انتخاب می‌شود و بدین ترتیب کنترل حرکتی تقویت می‌گردد. همچنین کودکان روان‌ترند به برنامه‌های موزیکالی احتیاج دارند که خاصیت برون‌فکنی آموزشگاه موسیقی کرج داشته و هیجان‌ها را بیشتر تخلیه کنند. معمولا جلسات موسیقی درمانی از گروه‌های کوچک همانند تشکیل می‌شود و شرایط شرکت کنندگان هرچه همسان‌تر باشد، اهداف و برنامه‌های مشترک بیشتر خواهند بود و این مساله به هماهنگ و تقویت بیشتر گروه کمک می‌کند.

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

البته می‌توان کودکانی با توانایی‌های مختلف را در طبقه موسیقی درمانی قرار داد، اما مهم این است که از نظر بهره هوشی فاصله زیادی با یکدیگر نداشته باشند تا در انجام تمرین‌ها و برنامه‌ها هماهنگی بیشتری باشد. طول دوره و مدت زمان جلسات بستگی به اهداف درمانی مورد نظر و مشکلات فرد دارد. آموزشگاه موسیقی کرج تعداد جلسات درمانی گاهی هر روز و گاهی هفته‌ای چند جلسه است و مدت زمان هر جلسه به مقتضای حال و هوای هر درمانجو متفاوت است. بطور کلی فعالیت‌های موسیقی‌درمانی بر پایه چند محور کلی است که عبارتند از:
کاربرد آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی درمانی برای کودکان استثنایی

- شنیدن آموزشگاه موسیقی کرج

شنیدن موسیقی از زمره برنامه‌های موسیقی‌درمانی است. ذهن با گوش‌دادن، در دنیای اصوات و ملودی‌ها قرار می‌گیرد و موضوعی برای توجه و تمرکز پیدا می‌کند. با شنیدن آهنگ‌ها ، احساس‌های گوناگون را به راحتی می‌توان بوجود آورد که چنین تجربه‌های وسیعی ، با نواختن سازها (به دلیل محدودیت) بدست نمی‌آید. شنیدن، افراد را در یک تجربه مشترک سهمی می‌سازد، توجهی که در گوش‌دادن گروهی بوجود می‌آید و در تنهایی ایجاد نمی‌شود. گوش‌دادن به موسیقی در بروز احساسات کودکان آموزشگاه موسیقی کرج و برون‌فکنی تصورات آنها بسیار موثر است علاوه بر آن ، تقویت گوش از راه شنیدن، دقت کودکان را به محرک‌های شنوایی افزایش می‌دهد.
موسیقی‌درمانی برای گروههای مختلف درمان‌جویان موثر شناخته شده است. تحقیقات انجام شده نشان داده است که موسیقی درمانگرها با سنین مختلف افراد ، از کودک تا سالخورده کار کرده و مراجعین آنها شامل افراد مختلف از جمله: افرادی با بیماری‌های روانی و اختلالات رفتاری ، معلولین جسمی و حرکتی ، نابینایان ، ناشنوایان ، افرادی با معلولیت‌های ذهنی و... آموزشگاه موسیقی کرج می‌باشند.
سیر تحول و پیشرفت موسیقی‌درمانی در ایران بطور پیوسته طی نگردیده و در مقاطعی در حد ذهنی و نوشتاری باقی مانده است. برای پیشرفت در این خصوص ، لازمه کار ، استفاده از اطلاعات جدیدی در این زمینه پیمودن راههای تجربی برای کشف و ایجاد زیرساخت‌های درمانی موسیقی ایران است. البته بدیهی است که بدون وجود رشته موسیقی‌درمانی در دانشگاههای ایران ، امکان تحرک برای محققان ، و مطالعه و آزمایش برای دانش‌پژوهان میسر نخواهد بود. کودکان استثنایی نیز همانند کودکان عادی به موسیقی علاقه دارند، خصوصا اگر دریابند که می‌توانند با تمرین‌های مداوم آموزشگاه موسیقی کرج و با سازهای ساده آهنگ‌ها را نواخته و آواز بخوانند، علاقه و همکاری آنها فوق‌العاده می‌شود.

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 155 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

 

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/03a87c8fe3b0ec7e1.jpg

براي ديدن سايت آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج روي عكس بالا كليك كنيد

فعاليت هاي آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج :

تدريس كليه سازهاي سنتي – كلاسك – پاپ

آواز سنتي – پاپ و كلاسيك

موسيقي كودكان ( ارف )

آموزش مباني موسيقي ( سلفژ.تئوري موسيقي)

زير نظر اساتيد مجرب موسيقي ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ . كلاسيك.گيتار فلامنكو.گيتار آكوستيك.گيتار الكتريك

هارمونيكا(سازدهني ) -  فلوت -  ويلن -  كمانچه . پيانو – ارگ و  كيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – ني -  دف -  تنبك – ني انبان و …

ارف كودكان

آدرس : كرج -پل آزادگان -  ابتداي مطهري -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيك:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

سامانه پيامك  :  10002632558986

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

ارزش زمانی نت ها: اگر دقت كرده باشید دیده اید كه بعضی آهنگ ها ریتم و ملودی تندی دارند و برخی دیگر آهسته می باشند ,با دقت بیشتر درمی یابیم كه هر آهنگ سرعت خاص به خودش را دارد,برای مثال وقتی نتی را پیش روی ما می گذارند اگر ارزش زمانی نت ها را بدانیم متوجه می شویم كه بعضی از شستی ها را باید بیشتر نگه داریم و بعضی دیگر را باید سریع بنوازیم و دست را از روی آن زودتر آموزشگاه موسیقی کرج برداریم,به ارزش زمانی یك نت كشش یا دیرند نیز می گویند.

برای دیدن سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج و دیدن رزومه اساتید بر روی سایت زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

اموزش پیانو اصولی,اموزش پیانو مبتدی,اموزش پیانو حرفه ای,آموزش پیانو,اموزش پیانو در آموزشگاه موسیقی کرجکرج,آموزشگاه پیانو کرج,اموزش پیانو در کرج,اموزشگاه موسیقی کرج پیانو
اگر نت های آهنگ های آموزشگاه موسیقی کرج تند را نگاه كنید می بینید كه بیشتر نت ها چنگ می باشند و باید برای نواختن این نوع آهنگ ها دستانی فرز و سریع داشته باشیم كه لازمه ی آن هماهنگی سریع ذهن با انگشتان است كه با تمرین زیاد حاصل می شود,
نت ها به ترتیب از كند به تند عبارتند از: آموزشگاه موسیقی کرج


برای دیدن سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج و دیدن رزومه اساتید بر روی سایت زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

سه نت سفید = آموزشگاه موسیقی کرج گرد نقطه دار سفید نقطه دار= سه سیاه سیاه نقطه دار=سه چنگ
آموزشگاه موسیقی کرج
نت گرد نت سفید نت سیاه نت چنگ نت دولاچنگ آموزشگاه موسیقی کرج نت سه لا چنگ و ,,,, 
برای مثال زمانی كه نت سیاه را می بینیم به اندازه ی یك ضرب ( معمولا یك ثانیه) شستی را پایین آموزشگاه موسیقی کرج نگه می داریم,
سكوت ها به این معنا هستند كه برای مدت معینی صوت آموزشگاه موسیقی کرج ساكت بماند به طوری كه زمان مواجه شدن با سكوت ها در نت می بایست انگشت ها را به طور كامل از روی كلاویه ها برداشت تا به اندازه ی ارزش آن سكوت صوتی نواخته نشود,
اكتاو: پیانو و ارگ تقریبا شامل تعداد زیادی كلاویه می باشند كه آن ها را به چند دسته تقسیم می آموزشگاه موسیقی کرج كنیم كه به هر دسته یک اكتاو می گویند,به هر هفت كلید سفید و پنج كلید سیاه كه از نت دو شروع و در سمت راست به نت دو ختم می شود اكتاو می گویند

برای دیدن سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج و دیدن رزومه اساتید بر روی سایت زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

 

نت های نقطه دار: اگر در سمت راست نتی نقطه آموزشگاه موسیقی کرج باشد به این معناست كه باید به اندازه ی نصف ارزش آن را به آن بیفزایم یعنی آن را یك ونیم برابر سریع كنیم,

جا دارد برای آشنایی با ارزش زمانی نت ها جلسات قبل را خوب آموزشگاه موسیقی کرج آموخته باشید زیرا زمانی كه شما هنوز یك نت را نمی شناسید مسلما نمی توانید ارزش زمانی آن را در یابید ,پس تا وقتی كه به جلسات قبل مسلط نشده اید و تمرین نكرده اید نمی توانید این مبحث را بیاموزید,
سكوت آموزشگاه موسیقی کرج ها

برای دیدن سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج و دیدن رزومه اساتید بر روی سایت زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 60 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/03a87c8fe3b0ec7e1.jpg

براي ديدن سايت آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج روي عكس بالا كليك كنيد

فعاليت هاي آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج :

تدريس كليه سازهاي سنتي – كلاسك – پاپ

آواز سنتي – پاپ و كلاسيك

موسيقي كودكان ( ارف )

آموزش مباني موسيقي ( سلفژ.تئوري موسيقي)

زير نظر اساتيد مجرب موسيقي ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ . كلاسيك.گیتار فلامنکو.گیتار آکوستیک.گیتار الکتریک

هارمونيكا(سازدهني ) -  فلوت -  ويلن -  كمانچه . پيانو – ارگ و  كيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – ني -  دف -  تنبك – ني انبان و …

ارف كودكان

آدرس : كرج -پل آزادگان -  ابتداي مطهري -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيك:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

سامانه پيامك  :  10002632558986

برای اجرا از سه تا انگشت استفاده می کنیم.... آموزشگاه موسیقی کرج
امروز آوزش ریتم رومبا رو براتون میزارم...این یه ریتم خیلی قشنگ و خیلیم باید آموزشگاه موسیقی کرج با دقت و ظریف اجرا بشه...توی خیلی از آهنگا استفاده میشه...تقریبا یکی از ریتمای خیلی اصلیه گیتاره.توی اهنگایی مثل un-amor که شاهکار گروه جیبسی کینگه استفاده میشه با ریتم اهنگ No-volvere اشتباهش نگیرید این سبک زدنش خیلی فرق داره...
انگشت های i آموزشگاه موسیقی کرج ,p,m
ضربه هشتم آپوگادو یا همون تکنیک خفه کردن آموزشگاه موسیقی کرج سیم هاست...بهتره این کاره با دو انگشت m,a انجام بدین...صدای قشنگ تری ایجاد میشه...از ما گفتن بود..میگی نه نیگا کن!
ضربه سوم با انگشت m و ضربه چهارم با انگشت p از بالا به پایین و آموزشگاه موسیقی کرج بقیه ضربه ها با انگشت i

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 194 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/03a87c8fe3b0ec7e1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  
براي ديدن سايت آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج روي عكس بالا كليك كنيد

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

 

فعاليت هاي آموزشگاه موسيقي چكاوك :

فعاليت هاي آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج :

تدريس كليه سازهاي سنتي – كلاسيك – پاپ

آواز سنتي – پاپ و كلاسيك

موسيقي كودكان ( ارف )

آموزش مباني موسيقي ( سلفژ.تئوري موسيقي)

زير نظر اساتيد مجرب موسيقي ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ . كلاسيك

هارمونيكا(سازدهني ) -  فلوت -  ويلن -  كمانچه . پيانو – ارگ و  كيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – ني -  دف -  تنبك – ني انبان و …

ارف كودكان

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

آدرس : كرج -پل آزادگان -  ابتداي مطهري -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيك:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

سامانه پيامك  :

10002632558986

ریتم 4/3 یا والس كه از آسانترین ریتمهای موجود میباشد كه آنرا به دو صورت به شما نشان دادم البته خود آموزشگاه موسیقی کرج شما بعد از اینكه در ریتم قوی شدید میتوانید گونه های دیگر را بسازید, نوع اول به اینصورت میباشد
پس در آموزشگاه موسیقی کرج حالی كه آكورد لا ماژور را گرفته ایم این ریتم را اجرا میكنیم

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


بطور مثال شما میخواهید این ریتم را بروی آكورد لا ماژور امتحان كنید, در این نوع ابتدا بوسیله انگشت شست یك ضربه به سیم باس(سیم5) گیتار زده میشود و سپس دو بار بطور آموزشگاه موسیقی کرج متوالی سه سیم فوق را كه در تصویر میبینید را بطور همزمان به صدا در میاوریم, همان طور كه در تصویر میبینید ضربه اول توسط شست به سمت پایین و دو ضربه دیگر به سمت بالا میباشد ونكته مهم در اینست كه فاصله زمانی تمام این 3 ضرب با هم برابر است ,بنابراین حالت كلی این نوع ریتم به این صورت است كه اول یك سیم باس سپس دوبار بطور متوالی و بطور همزمان 3 سیم پایین گیتار را به صدا در میآوریم

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


آموزشگاه موسیقی کرج 
آموزش آموزشگاه موسیقی کرج ریتم 4/3

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 139 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/03a87c8fe3b0ec7e1.jpg

براي ديدن سايت آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج روي عكس بالا كليك كنيد

فعاليت هاي آموزشگاه موسيقي چكاوك :

فعالیت های آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج :

تدریس کلیه سازهای سنتی – کلاسک – پاپ

آواز سنتی – پاپ و کلاسیک

موسیقی کودکان ( ارف )

آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)

زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ . کلاسيک

هارمونیکا(سازدهنی ) -  فلوت -  ويلن -  کمانچه . پيانو – ارگ و  کيبورد  و ..

سنتور -  تار -  سه تار – نی -  دف -  تنبک – نی انبان و …

ارف کودکان

آدرس : کرج -پل آزادگان -  ابتدای مطهری -  بعد از اداره ثبت -  ساختمان پارس -   طبقه 4 -  واحد 11

پست الكترونيک:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

سامانه پیامک  : 

1000263255898

http://musicchakavak.com

با تبدیل ساختار ایقاعی به آموزشگاه موسیقی کرج ساختار متروریتمیک در موسیقی ، چند مدل وزن خوانی واژگانی عمده مطرح گردیده است که میتوان از بین آنها 3 مدل را برشمرد: 
« چنانکه ایقاع را ارکان است که ادوار ایقاعی از آن ها مترتب می شود اوزان اشعار را نیز ارکان است که بحور از آن ها ترتیب می یابد همان سبب و وتد و فاصله که در شعر است در ایقاع موسیقی آموزشگاه موسیقی کرج نیز هست» .
وزن خوانی یادیاری ، روشی است در جهت تبدیل و ترجمه وزن موسیقی به گفتار و نوشتار معنی دار یا بی معنی. به این ترتیب می توان ریتم را دیکته نمود و تلقین کرد یا در آموزشگاه موسیقی کرج ذهن مرور نمود. این مدل شیوه ایست که در آن یک فاصله زمانی به معادل هجایی خود در زبان تبدیل می گردد. یادیار ، ترکیب و واژه ای است معنی دار یا بی معنی که ساختار هجایی آن متناسب با الگوی زمانی مورد نیاز بوده و زمانبندی را به زبان نوشتاری و محاوره ای تبدیل نماید.


این امر موجب شد که موسیقی کامل تر و مطلوب آموزشگاه موسیقی کرج تری پدید آید و آن را غنا المتقن نامیدند. غناء المتقن دارای تمهیدهای فنی بسیاری برای موزون ساختن آهنگ بوده است. اسحاق موصلی نخستین کسی بود که آوازها را بنابر ایقاع به‌طور کامل تنظیم کرد و تغییراتی در اوزان ایقاعی داد. در بین علمای قدیم می توان از اسحاق کندی ( متوفی 260 هجری قمری ) با رساله فی اجزاء خبریه الموسیقی و حکیم ابونصر فارابی ( متوفی 339 هجری قمری) نام برد که رسالاتی مانند موسیقی الکبیر و کتاب فی احصاء الایقاع داشته و در آن، ایقاع را از جهات مختلف مورد بحث قرار داده ولی متأسفانه اثری از این کتاب در دست نیست. از صفی‌الدین ارموی ( قرن هفتم هجری) اثری گران‌قدر به نام الرساله الادوار فی‌ الموسیقی باقی مانده است. این کتاب شامل تعریف ایقاع و انواع ادوار ایقاعی، تأثیر ادوار بر گروههای مختلف مردم و غیره است.



وزن خوانی یادیاری وکاربرد آن در موسیقی-ایقاع آموزشگاه موسیقی کرج و اتانین
- مدل استاد حسین تهرانی با کاربرد واژه هایی مانند آموزشگاه موسیقی کرج بله ، بعله ، یکصد و ...
در مورد رابطه شعر و موسیقی ، فرصت الدوله شیرازی ( قرن 13 هجری قمری) آموزشگاه موسیقی کرج در بحورالالحان آورده است: 
ایقاعات به دلیل تک صدایی بودن موسیقی، رشد چشمگیر داشته و شدت ضربات و رنگهای صوتی ساز های کوبه ای و پوستی در آموزشگاه موسیقی کرج گسترش ساختار صوتی ایقاعات نقش بسزایی داشته اند. تا قرن سوم هجری خواننده و نوازنده از یک ساختار ایقاعی تبعیت می کردند اما ابراهیم بن المهدی (متوفی به سال 224 هجری قمری) طرحی پیشنهاد داد تا این دو از ساختار زمانی متفاوت استفاده کنند. در نتیجه این در هم تنیدگی ایقاعی ، موسیقی بسیار زیبا می نمود. 
- مدل ارشد طهماسبی با کاربرد لغات آموزشگاه موسیقی کرج و افعال مرتبط با موسیقی
در ایران و با رواج شیوه نت نویسی به روش غربی در اواخر دوران قاجار ، میزان بندی ترانه ها بر اساس وزن‌های 4/2، 4/3، 4/4، 8/6 انجام پذیرفت. هر چند بسیاری از ترانه های قدیمی و کهن که بر اساس ایقاع استوار بودند با میزان بندی‌های جدید همخوانی نداشتند، اما استفاده از این شیوه تا به امروز باقی مانده است. برای توصیف و تحریر ایقاع در قدیم ، 2 مدل اتانین و افاعیل به کارگرفته می شد. این دو مدل را می توان در قالب نظام Mnemonic یا یادیار ( کلماتی معنی دار آموزشگاه موسیقی کرج یا بی معنی برای به خاطر آوردن موضوع مرتبط) با بهره گیری از Onomatopoeia یا نام آوا ( کلماتی برای شبیه سازی اصوات) گنجاند. بادید امروزین ، این دو مدل در نهایت امکان وزن خوانی یادیاری را فراهم آورده اند.


ابن سینا در رساله‌ای در باب موسیقی به نام المدخل الی صناعه‌ الموسیقی می گوید :« صناعت علم موسیقی دو جزء است. یکی تألیف است و موضوع او، نغمهاست و اندر حال اتفاق ایشان و نااتفاق ایشان نگاه کنند و دو‌ّم، ایقاع است و موضوع او زمانهاست که اندر میان نغمه ها اوفتد و نقره‌هایی که یکی‌ به یکی شوند و اندر حال وزن آموزشگاه موسیقی کرج ایشان و ناوزنی ایشان نگاه کنند و غایت اندر این هر دو نهادن لحنهاست» . 
بیش‌تر آوازهایی که تا پایان سده‌ی اول هجری در حجاز توسط هنرمندان مسلمان خوانده می‌شد ، حدی و نصب نام داشت که هر دو از لحن‌های موزون بوده و آنها را الحان موزونه می‌نامیدند. این آوازها بنا بر پایه‌های عروضی اشعار تنظیم می‌شدند. خوانندگان معتبر صدر اسلام از قبیل طویس ( نخستین خواننده آموزشگاه موسیقی کرج و نوازنده بعد از اسلام در عربستان که شهرت و اعتبارش در نتیجه به‌کار بردن تمهیدهایی بود که با شنیدن آواز اسیران ایرانی در شهر مدینه برای او حاصل شده بود) و سائب خاثر ( ایرانی الاصل و نخستین کسی که همراه آواز عود به‌کار برد) و عزَّالمیلاء ( از شاگردان سائب خاثر) و نشیط پارسی کسانی بودند که هنگام خواندن آواز، به کمک دف وزن شعر را نگاه می داشتند ولی با اینحال طویس نخستین خواننده ای بود (درشهر مدینه) که در موسیقی ایقاع را به کار برد. 
- مدل آموزشگاه موسیقی کرج وزن خوانی عددی با کاربرد واژه هایی مانند : یک ، دو ، و ، ...



از عبدالقادر مراغه ای ( قرن 9 هجری) نیز مستندات معتبری چون جامع الالحان ، مقاصدالالحان و شرح ادوار درباره ایقاع برجای مانده است. آن‌چه با بررسی آثار گذشتگان به خصوص عبدالقادر مراغی معلوم می‌شود این است که ریتم در آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی ایران، متأثر از وزن کلام موزون یا شعر پارسی است و موسیقی شناسان قدیم با تکیه به ارکان ایقاعی که در واقع رابطه‌ی بین اوزان عروضی و وزن‌های موسیقایی بوده، تئوری موسیقی خود را درباره‌ی ایقاع بیان می‌کردند. در موسیقی هند نیز زمانبندی تالای موسیقی بیشترین تاثیر را از شعر و به خصوص ساختار کششی در هجاهای زبان سانسکریت می گیرد.

*ارشد طهماسبی ، محقق و نوازنده معاصر ، مدل خود راتحت عنوان وزن خوانی واژگانی معرفی آموزشگاه موسیقی کرج نموده است، اگرچه وزن خوانی یادیاری در بر گیرنده تمام مدلهای موجود می باشد.
با توجه به سوابق و مستندات تاریخی ضرب آهنگ موسیقی ایرانی در گذشته با متریک کنونی متفاوت بوده و بر اساس سیستم ایفاعی تنظیم می گردید. بر اساس بعضی نوشته ها مانند تحقیق ماللهند از ابوریحان بیرونی، به دلیل حضور تفکر ایقاعی در موسیقی قدیم ایران و هند ، اصول عروض و ایقاع احتمالا ریشه در فرهنگ آموزشگاه موسیقی کرج آریایی داشته است. بر اساس پاره ای دیگر از مستندات ، مقامهای ضربی با نام ایقاعات درسده‌ی اول هجری به‌عنوان یک ابتکار و یک عمل نو در موسیقی دوره‌ی اسلامی پدید آمد و در اهمیت آن همین بس که مسلمانان زمانبندی موسیقی را ضربان قلب خدا می نامیدند.

 

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 67 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/03a87c8fe3b0ec7e1.jpg

براي ديدن سايت آموزشگاه موسيقي چكاوك كرج روي عكس بالا كليك كنيد

فعاليت هاي آموزشگاه موسيقي چكاوك :

http://musicchakavak.com

تدريس كليه سازهاي ايراني -  پاپ

آواز ايراني – پاپ و كلاسيك

موسيقي كودك و ارف

آموزش مباني موسيقي ( سلفژ.تئوري موسيقي)

زير نظر اساتيد مجرب موسيقي ساز و آواز

تدريس گيتار پاپ كلاسيك

آواز سنتي  – پاپ و كلاسيك

سنتور – ارف كودكان – تار – ستار – پيانو – ارگ كيبورد – ني – دف -  تنبك -

سازدهني -  فلوت – ويلن – كمانچه و ….

آدرس:كرج -پل آزادگان – ابتداي مطهري – بعد از اداره ثبت – ساختمان پارس -   طبقه 4 – واحد 11

پست الكترونيك:

musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak@gmail.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۷

۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

سامانه پيامك : 02632558986

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 73 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

یک نوازنده باید آنچه که می نوازد و یا اجرا می کند بفهمد و آموزشگاه موسیقی کرج بداند نا آنکه فقط بتواند آنرا اجرا کند.
C – D – E – F – G – A – آموزشگاه موسیقی کرج B
اما در آوازها و یا برای ریتم زدن و خواندن یک شعر معمولا از ساختار و حروف لاتین مورد آموزشگاه موسیقی کرج استفاده قرار می گیرد که به ترتیب بجای نت های بالا از حروف لاتین استفاده می شود
به نوعی به آموزشگاه موسیقی کرج قول بزرگی ( تا ندانی به کجا می روی حتما به جایی نخواهی رسید) . باید موسیقی درک شود و تنها راه و شیوه درک از طریق آموزش و بخصوص آموزش درست - صحیح و از همه مهمتر آموزش مرحله به مرحله می باشد.

اما مساله اینجاست آیا یک بنا با تمام تجارب کاری می تواند یک نقشه ؛ محاسبات مهندسی ، تائید اجرای کار و .... انجام دهد ؟ هر دو یک کار انجام می دهند و اینجاست که مثال قدیمی ( این کجا و آن کجا ) صادق می شود و دقیقا فرق یک نوازنده آکادمیک با کسی که بصورت تجربی و غیر اصولی چیزی فرا آموزشگاه موسیقی کرج گرفته همین است .تمام مطالبی که در اینجا آمده زیر سوال بردن مهارت های دوستانی که بصورت تجربی فرا گرفتن نخواهد بود . فقط و سرفا فقط برای تمایز و آگاهی کلی و مزیت و معایب آموزش بوده است.
یک بنا می تواند مثل آموزشگاه موسیقی کرج یک مهندس عمران یک ساختمان بنا کند . یک مهندس عمران هم این کار را می تواند انجام دهد


این هفت نت به زبان و جزو حروف فرانسوی می باشد . که در موسیقی بیشتر برای نوشتن و خواندن ملودی و یا قطعه در کاغذ های مخصوص به آموزشگاه موسیقی کرج نام پارتیتور مورد استفاده قرار می گیرد .
Do – Re – Mi – Fa – Sol – La – Si آموزشگاه موسیقی کرج

یک نوازنده باید توانایی اجرای یک قطعه در بخش های مختلف یک ساز را آموزشگاه موسیقی کرج بداند و بتواند آنرا اصطلاحا تنظیم کند


قبل از هر چیزی باید گفت که آموزشگاه موسیقی کرج موسیقی پرورش دهنده و آرامش بخش ذهن است که هیچ چیزی به اندازه موسیقی بیان گر عواطف و احساسات شخص نمی باشد . پس اگر ما ندانیم و درک درستی از موسیقی نداشته باشیم نمی توانیم به بیان روحی خود آنگونه که نیاز است دست پیدا کنیم .



گیتار دارای 2 فاصله بین نت های خود می باشد که عبارتند آموزشگاه موسیقی کرج از



ابتدا تعریف آموزشگاه موسیقی کرج نت ؟



در اینجا من توضیحاتی راجع به آموزش موسیقی و لزوم آموزش موسیقی به صورت آکادمیک می پردازم و یک سری مطالب آموزشگاه موسیقی کرج ابتدایی موسیقی را برای شما و آشنایی بیشتر قرار دادم .
و آموزشگاه موسیقی کرج اما در ایجا به طور اختصار به نکات پایه ای موسیقی و ترجیحا به معرفی ساز گیتار می پردازیم:
اما فرق بین کسانی که آکادمیک و کسانی که آموزشگاه موسیقی کرج گوشی و غیر اصولی کار می کنند.

بعد از آموزشگاه موسیقی کرج دانستن تعریف نت و نامهای آن به فواصل در ساز می پردازیم که باید دانست یک نت نسبت به هم دارای چه جای گاهی می باشند .
باید راه ها و مطالب و نکاتی که در موسیقی و یا اصطلاحا تعاریف موسیقی و طریقه تشکیل آنها اطلاعات کافی داشته باشد . نکات بسیار آموزشگاه موسیقی کرج تخصصی تری وجود دارد که در ایجا چون بحث برای عموم می باشد از آن صرف نظر می کنیم .


به طور کلی به الفبای موسیقی نت آموزشگاه موسیقی کرج می گویند که شامل هفت نام می باشد
در اینجا فقط کافی است بدانیم بین چه نتهایی فاصله نیم پرده است در نتیجه بین بقیه نتها فاصله 1 پرده ای صادق است . بین نتهای Si – Do و Mi – Fa فاصله نیم پرده ای و بقیه نتها نسبت به هم فاصله یک پرده ای را دارند . برای مثال بین نتهای sol-la آموزشگاه موسیقی کرج و یا Do-Re .

به طور کل برای فهم بهتر از مطالب بالا یک مثال می زنم آموزشگاه موسیقی کرج :

در موسیقی باید نوازنده ابتدا استایل یک نوازنده و قواعد نشستن آموزشگاه موسیقی کرج و ساز گرفتن و نواختن را رعایت کند.
اما چرا باید موسیقی آموزشگاه موسیقی کرج را اصولی آموخت ؟ چه فرقی بین کسانی که آکادمیک یاد میگیرد با کسانی که اصطلاحا گوشی کار میکند وجود داره؟
چون در اینجا آموزشگاه موسیقی کرج ما به ساز گیتار می پردازیم راجع به ساز های دیگر صحبتی انجام نمی دهیم

اصول و شناخت موسیقی آموزشگاه موسیقی کرج
پرده کامل آموزشگاه موسیقی کرج و نیم پرده

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 195 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

خطوط اضافه َ سکوتها آموزشگاه موسیقی کرج
نام نت هاي موسيقي نت هايي كه در موسيقي به كار مي آموزشگاه موسیقی کرج روند هفت نام
5- نت دولا چنگ آموزشگاه موسیقی کرج
آكرد بر دو آموزشگاه موسیقی کرج قسم است:
است. آموزشگاه موسیقی کرج
2- نت آموزشگاه موسیقی کرج سفيد
منظم تشكيل آموزشگاه موسیقی کرج شده است و اثر خوشايندي بر گوش انسان
نت الفباي موسيقي را نت آموزشگاه موسیقی کرج گويند و نيز علامتي است كه به وسيله آن صداهاي

آموزشگاه موسیقی کرج يعني نت بيشتري نوشته شده باشد
وزن آموزشگاه موسیقی کرج نوعي تناسب و نظم بين كششهاست يعني به كار
پنج نت آموزشگاه موسیقی کرج روي خطوط، چهار نت ميان خطوط، يك نت بالا
بزرگ (ماژور) كوچك (مينور) آموزشگاه موسیقی کرج
عبارتند از: آموزشگاه موسیقی کرج
آموزشگاه موسیقی کرج موسيقي نوشته و اجرا مي شود.
موقعيت صداي نت را تعين مي كند. آموزشگاه موسیقی کرج
4- نت چنگ آموزشگاه موسیقی کرج
سه عامل اصلی موسیقی آموزشگاه موسیقی کرج
خطوط اضافه هرگاه نت ها از آموزشگاه موسیقی کرج بالا و پايين خطوط حامل تجاوز كنند
1- آموزشگاه موسیقی کرج نت گرد
كليد سل مخصوص دست راست است و معمولي ترين آموزشگاه موسیقی کرج
ريتم در موسيقي عبارت آموزشگاه موسیقی کرج از توالي ضربات آهنگ است
آموزشگاه موسیقی کرج مختصری از کلیات موسیقی
آموزشگاه موسیقی کرج احساسات خود را بيان كنيم يا به زبان ساده تر : هنر بيان احساسات به وسيله
سل كليد فا آموزشگاه موسیقی کرج كليد دو كليد
ميگويندآهنگ داراي تناليته آن گام آموزشگاه موسیقی کرج
شكل مختلف در موسيقي به كار آموزشگاه موسیقی کرج مي رود:
تشخيص مي دهندخطوط حامل گويند كه از پايين به بالا آموزشگاه موسیقی کرج شمرده مي شوند.
دارد. آموزشگاه موسیقی کرج
سكوت آموزشگاه موسیقی کرج دلاچنگ ، سكوت سه لا چنگ ، سكوت چهارلا چنگ
ملودي _ ريتم _ هارموني آموزشگاه موسیقی کرج
7- آموزشگاه موسیقی کرج نت چهار لا چنگ
چسبيده به خط پنجم و آموزشگاه موسیقی کرج يك نت پايين چسبيده به خط
اول. آموزشگاه موسیقی کرج
6- نت سه آموزشگاه موسیقی کرج لا چنگ
مي آموزشگاه موسیقی کرج دهند.
مختلف دارند: آموزشگاه موسیقی کرج
وزن وشکل نتها آموزشگاه موسیقی کرج
(خط قائمي كه به نت هاي سفيد آموزشگاه موسیقی کرج ، سياه و غيره متصل است دسته يادنباله نت وخطوط
شكل نت ها براي تعيين امتداد كششهاي صداها هفت آموزشگاه موسیقی کرج
هارموني دستورها آموزشگاه موسیقی کرج وقوائدي است كه بين اصوات مختلف

دارد. آموزشگاه موسیقی کرج
آكرد آموزشگاه موسیقی کرج مجموع چند صوت است كه تحت قوائد معيني تركيب شده باشد.
دريك قطعه چند صدايي هماهنگي برقرار آموزشگاه موسیقی کرج مي كند.اصول
ناميده مي شود و بقيه نتها به آموزشگاه موسیقی کرج ترتيب مزبور.
و قوائد هارموني بسيار مفصل آموزشگاه موسیقی کرج وكاملا تخصصي است.
عبارتند آموزشگاه موسیقی کرج از:
نتي كه در روي خط چهارم خطوط حامل قرار گيرد آموزشگاه موسیقی کرج فا
كليد علامتي است كه در سمت چپ آموزشگاه موسیقی کرج خطوط حامل قرار مي گيرد و نام و
گام طبيعي بر دو قسم است : آموزشگاه موسیقی کرج گام بزرگ (ماژور)
ودولاچنگ وغيره را دم يا آموزشگاه موسیقی کرج پرچم گويند.)
حامل قرار داردسل ناميده مي شود و بقيه نتها به ترتيب . آموزشگاه موسیقی کرج كليد فا مخصوص دست چپ است و با اين كليد هر
برای دیدن آموزشگاه موسیقی کرج ادامه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید
يازده نت بوسيله خطوط آموزشگاه موسیقی کرج حامل شناخته و اجرا مي شوند:
سه ضربي(3و4)، دو ضربي(2و4)،جهار آموزشگاه موسیقی کرج ضربي(4و4)شش ضربي(6و8)و...
سكوت ها براي كشش صداي نت ها وبراي جدا كردن آنها از يكديگر آموزشگاه موسیقی کرج
گام آموزشگاه موسیقی کرج كوچك ( مينور)
صداهاست. آموزشگاه موسیقی کرج
وبراي تنظيم كردن آموزشگاه موسیقی کرج نواي موسيقي بكار ميرود.
3- آموزشگاه موسیقی کرج نت سياه
موزون و هماهنگي كه آموزشگاه موسیقی کرج به گوش شنونده خوشايند ميباشد.
در فواصل معين واقع شده و هر صوت را با يك آموزشگاه موسیقی کرج نت نشان
خطوط حامل پنج خط افقي و موازي كه نت هارا در رو يا ميان آموزشگاه موسیقی کرج آن
صداهاي موسيقي صدا يا آموزشگاه موسیقی کرج اصواتي است كه از ارتعاشات
ساده اي آموزشگاه موسیقی کرج دارند : والس،
بردن صداها با آموزشگاه موسیقی کرج امتداد هاي گوناگون.
موسيقي هنري آموزشگاه موسیقی کرج است كه ما ميتوانيم به وسيله صداها و بااستفاده از هر سازي
نواي موسيقي معرف غم وشادي، آموزشگاه موسیقی کرج هيجان وآرامش روحي انسان است.
سكوت گرد مضاعف ، آموزشگاه موسیقی کرج سكوت گرد ، سكوت سفيد ، سكوت سياه ، سكوت چنگ ،
منحني متصل به آموزشگاه موسیقی کرج چنگ

نوا ( ملودي ) مايه اصلي موسيقي است ودر تعريف آموزشگاه موسیقی کرج عبارت است ازصداهاو يا اصوات
كليد هاست.با قرار گرفتن اين كليد در سمت چپ آموزشگاه موسیقی کرج خطوط حامل،نتي كه درروي خط دوم
مقام يا تناليته هرگاه يك قطعه موسيقي با نت هاي آموزشگاه موسیقی کرج گام معين اجرا شود
دو ، ر ، مي ، فا ، سل ، لا ، سي آموزشگاه موسیقی کرج
اهميت ضرب در موسيقي باندازه اهميت وزن در آموزشگاه موسیقی کرج شعر است. آهنگهاي رقص معمولا ريتم
گام آموزشگاه موسیقی کرج عبارت از هفت صوت متوالي است كه بطور طبيعي
علامتهايي را با همان نامها (نام نتها) در موسيقي آموزشگاه موسیقی کرج بكار مي برند كه
مي نويسند آموزشگاه موسیقی کرج واز هم
معمولا نت ها را با آموزشگاه موسیقی کرج خطوط كوچك و موازي با خطوط حامل نشان مي دهند.
در آموزشگاه موسیقی کرج آكرد كامل اوت ماژور سه نت اوت ، مي ، سل وجود

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 63 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

 

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


3- آموزش موسیقی کرج
و همچنین یافتن گمشده های روحانی خویش/ از آموزش موسیقی کرج هرفن و دریچه ای که موجب ارتقاع و کمال است یاری
آموزش موسیقی کرج هو
آموزش موسیقی کرج این را به عنوان پایه ونخستین عامل طبیعی و حقیقتی آشکار قبول داریم .
درتعریف آموزش موسیقی کرج دیگر:
پند آموزش موسیقی کرج اول
آموزش موسیقی کرج آمیزه ای از صداهایی که در طبیعت وجود دارند وتوسط دانشمندان موسیقی براساس نظم واصول
آموزش موسیقی کرج درادامه باتوجه به احساسات وگرایشات ذهنی انسانی روند تدوین و
آموزش موسیقی کرج صوت همیشه قرین زمان است !

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


موسیقی صدای خداست! آموزش موسیقی کرج
آموزش موسیقی کرج تعریف موسیقی :
آموزش موسیقی کرج جسته وابن دلیل مناسبی جهت به خدمت گرفتن و توسعه ی هدفمند اصوات و قانونمند نمودن آن در بستر زمان بوده /
صوت + آموزش موسیقی کرج زمان =موسیقی
دراختیار گرفتن صوت را استحکام بخشیده وبا سازوکار آموزش موسیقی کرج منظم و دقیق /
با نیرویی که منبع ایجاد میکند دچارفعل و انفعال ی درخدمت آن منبع شده واگر گوش شنوایی باشد با آموزش موسیقی کرج حرکت مولکولها براثر
آموزش موسیقی کرج وجود صدا را اساس موسیقی و عامل زمان را مکمل ذاتی و رکن اساسی آن می دانیم/
آموزش موسیقی کرج حقیقت صورت و معنای صوت در اجرای آنست /به گونه ای که ازمنبع صدا تاگوش ما مولکولهایی که درفضا وجود دارندو
تعریف دیگری ازموسیقی !به قلم استادبزرگوارجناب داریوش آموزش موسیقی کرج صفوت:

آموزش موسیقی کرج (به یاد داشته باشیم که:

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com

آموزش موسیقی کرج میتوان موسیقی نامید!
اصوات را درجهت امیال ونیازهای فردی آموزش موسیقی کرج یاجمعی به کار می گیریم/
آموزش موسیقی کرج (البته این فرمول فقط موجودیت موسیقی را به اثپات می رساند.فارغ ازهمه ی امکانات قابل بحث
آموزش موسیقی کرج آن نیرو صدا را دریافت می نماید)‏
بدین صورت که صوت همیشه بر بال زمان آموزش موسیقی کرج موجودیت پیدا میکند .
آموزش موسیقی کرج موسیقی عبارت است ازعلم ترکیب اصوات و هنر تنظیم وتزیین وعرضه ی آنها به نحوی که برای
آموزش موسیقی کرج

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


آموزش موسیقی کرج وکمکی به اهداف و خواسته های مشخص / که همانا بیان مکنونات و ناگفته های درونی خویش است می بینیم.
درتکمیل توضیح فوق: آموزش موسیقی کرج
فراتر از اینها و در راستای احساسات ملکوتی آموزش موسیقی کرج و قابل تقدیس انسانی ! و برای تحصیل و احراز شخصیت
آموزش موسیقی کرج این مهم را اگربه عنوان پایه ی شناخت موسیقی قبول داشته باشیم !
توضیح آموزش موسیقی کرج اینکه :
آموزش موسیقی کرج خاصی ترکیب و تدوین شده به نحوی که در اجرا محرک احساس و همچنین حامل پیامی باشد را
آموزش موسیقی کرج انسان خوشایند باشد!
آموزش موسیقی کرج ( موجودیت موسیقیی که فاقد هرگونه بیان احساسی باشد را نمی توانیم بپذیریم )
آموزش موسیقی کرج 1-

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 75 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

امروزه بسیاری از والدین به دنبال يافتن وقت مناسب براي شروع کلاس‌های آموزشی کودک خود هستند و بسیار مشتاقند بدانند در چه سنی کودک‌شان را با زبان دوم، هنر، ورزش و... اما بیشتر والدین توقعات نامعقولي از فرزندان خود دارند.، مثلا انتظار دارند پیش از آن‌که کودک آمادگی لازم را کسب کند، مسئولیت‌پذير باشد. از فرزندان‌شان می‌خواهند خوش اخلاق و مودب باشند، با بچه‌های دیگر بدون سروصدا مشغول بازی آموزش موسیقی کرج شوند، با آنها همکاری داشته باشند، وسط حرف بزرگ‌تر‌ها نپرند، بدون اجازه دست به چیزی نزنند، مفید باشند، سریع راه بروند، سریع صحبت کنند، قبل از دبستان حداقل به دو زبان مسلط باشند، پیانو را به خوبی بنوازند و بالاخره به سرعت رشد کنند و بزرگ شوند و تمام آرزوهای فرو خفته والدین خود را در اولين فرصت برآورده کنند. همه اينها در حالي است كه قرار نیست کودک تمام‌کننده والدين باشد. از سوي ديگر کسب این همه مهارت نیاز به فرصت کافی دارد و رشد، فرآیندی آرام بوده و نیاز به زمان کافی دارد.
بهتر است فشار‌ها را از روی فرزند‌تان بردارید و به او فرصت کافی بدهید تا بتواند به آرامی در مراحل رشد خود قدم بردارد. والدین باید مراحل رشد کودک خود را بشناسند و بدانند در آموزش موسیقی کرج هر مقطعی از زمان، کودک آمادگی چه نوع یادگیری‌هايي را دارد چرا که تربیت کودک همچون خط تولیدی است که اگر هر كدام از قطعات را سر جای خود نصب نکنید، محصول نهایی عملکرد مطلوب نخواهد داشت.
خانم ماریا مونتسوری، در این زمینه می‌گوید: «ما نبايدکودکان‌مان را برای مدرسه رفتن آماده ‌کنیم بلكه باید آنها را برای زندگی کردن مهيا کنیم.» او معتقد است کودک باید مهارت‌های زندگی را بياموزد. او در ابتدا باید آويزان كردن و تا کردن لباس، گردگیری، تا کردن دستمال، استفاده از پیچ گوشتی، آموزش موسیقی کرج باز و بسته کردن درب قوطی، ریختن مایع پارچ به داخل لیوان، ریختن مایع با استفاده از قیف، چلاندن لباس، واکس زدن کفش، تمیز کردن تخته گچی، چلاندن اسفنج، باز و بسته کردن در، خشک کردن ظروف، شستن ظروف و... را ياد بگيرد. بعد از این‌که کودک این مهارت‌ها را کسب کرد نوبت مهارت‌های دیگر مانند زبان دوم، موسیقی و... می‌رسد. ولی متاسفانه بسیاری از والدین امروزه به جای والد بودن بیشتر یا در نقش معلم هستند یا قاضی و کمتر از نقش خود به عنوان والد آگاهی دارند.

آموزشگاه موسیقی کرج بازدید : 946 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج

برای دیدن سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج بر روی کلمه آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج کلیک نمایید

و یا برای برای دیدن سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج و رزومه اساتید و سایر اطلاعات بر روی آدرس زیر کلیک نمایید :

http://musicchakavak.com


بزرگترین مرکز آموزش موسیقی کرج
تدریس کلیه سازهای ایرانی و پاپ
آواز ایرانی و پاپ
موسیقی کودک و ارف
آموزش مبانی موسیقی ( سلفژ.تئوری موسیقی)
زیر نظر اساتید مجرب موسیقی ساز و آواز
تدريس گيتار پاپ کلاسيک آواز سنتي پاپ سنتور ارف کودکان تار ستار پيانو ارگ کيبورد ني دف تنبک . سازدهني فلوت ويلن کمانچه و ....

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


بزرگترین مرکز آموزش موسیقی کرج
تدریس کلیه سازهای ایرانی و پاپ
آواز ایرانی و پاپ

برای رفتن به سایت آموزشگاه موسیقی چکاوک کرج روی زیر آدرس زیر کلیک نمایید

http://musicchakavak.com


ادرس :کرج .میدان ازادگان ابتدای مطهری بعد از اداره ثبت ساختمان پارس پارس طبقه 4 واحد 11

پست الكترونيك: musicchakavak@chmail.ir

musicchakavak.com

۳۲۵۵۸۹۸۶-۳۲۵۵۸۹۸۷


۰۹۱۲۴۶۸۱۳۲۷

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 395
  • بازدید کلی : 8,866